Julie Lovise Holten er ny kommunikasjonsrådgiver i Drivkraft Norge

Drivkraft Norge – Bransjeforeningen for selskaper som selger flytende drivstoff og energi, har ansatt Julie Lovise Holten som ny kommunikasjonsrådgiver. Hun tiltrådde stillingen 7. desember.

Julie vikarier for Vedis Kristine Bostad som har gått ut i foreldrepermisjon.

-   Jeg ser frem til å bli kjent med og lære av alle medlemsbedriftene til foreningen. Og så håper jeg på å kunne bidra til økt synlighet for en fremtidsrettet og omstillingsvennlig bransje!

Julie har lang fartstid i Unge Høyre og Høyre, og er i dag kommunestyrepolitiker i hjemkommunen, Asker. De siste to årene har hun studert ved Universitetet i Oslo, hvor hun har tatt en mastergrad i historie.

For ytterlige kommentarer:

- Julie Lovise Holten, 905 29 481

- Kjartan Berland, 900 10 604

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Drivkraft Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Skuffende lite om biodrivstoff10.11.2021 08:36:10 CET | Pressemelding

Hurdalsplattformen har gode formuleringer om økt bruk og produksjon av biodrivstoff, men Støre-regjeringens første statsbudsjett viser foreløpig lite handling. – Redusert veibruksavgift på biodrivstoff vil gjøre det litt mer konkurransedyktig mot fossilt drivstoff, men det vil trolig ikke føre til økt bruk av biodrivstoff. Til det kreves det større endringer i virkemiddelapparatet, sier fagsjef Einar Gotaas i Drivkraft Norge.