Her er årets beste nettbutikker: BliVakker vant igjen

Del
Tilbudsjagende nordmenn har igjen kåret BliVakker til «Årets butikk» i Prisjakts store konkurranse. Kristiansand-bedriften fikk flest positive brukeromtaler blant totalt 20.000 tilbakemeldinger fra kundene i november.

Vinnerne i de 19 kategoriene, i det som nesten må kalles et «uoffisielt norgesmesterskap» for nettbutikker, er stemt frem gjennom hele november. Kundene har valgt blant nesten 1.600 norske butikkene som overvåkes av produktsammenligningstjenesten Prisjakt.

-Mens nettkundene i tidligere kåringer kun har avgitt én enkelt stemme, har vi i år kåret vinnerne basert på antall brukeromtaler som er lagt igjen når kundene har handlet. Disse er vektet sammen med poengkarakter fra 1-10, en score gitt av kundene etter at handelen er gjennomført. Dermed forteller årets konkurranse enda mer om hvordan norske online-kunder egentlig opplever nettbutikken de handler i, forteller daglig leder daglig leder Are Vittersø hos sammenligningstjenesten Prisjakt.

-BliVakker har vunnet hele konkurransen tre av de siste fire årene. Det er rett og slett imponerende at teamet i Kristiansand år etter år makter å opprettholde et så høyt nivå på kundeopplevelser, pris, levering og service. Morsomt er det også å se at flere nyere nisjebutikker utenfor Oslo-gryta klarer å levere bøttevis med gode shoppingopplevelser til sine kunder, sier Vittersø.

Sammen med BliVakker, som også vant skjønnhetskategorien, gikk også Apotera, Stjørdal Foto, Sykkelkomponenter og Komplett seirende ut to kategorier i årets kåring.

 

Her er årets vinnere i Prisjakts kåring av «Årets butikk»:

 

Årets Butikk: BliVakker (Kristiansand)

Årets nykommer: Apotera (Oslo)

Beste kundeservice: Stjørdal Foto (Stjørdal)

Årets nisjebutikk: Sykkelkomponenter (Bjørnafjorden)

Årets megastore: Komplett (Sandefjord)

Apotek: Apotera

Barn og baby: Mimmis (Sandefjord)

Bil og garasje: BilXtra (Oslo)

Byggprodukter: Verktøy (Skien)

Data og mobil: Tonerweb (Røyken)

Foto og video: Stjørdal Foto

Friluftsliv: Fjellsport (Sandefjord)

Hjem og hage: Multitrend (Åmli)

Hvitevarer: Skousen (Oslo)

Kjøkken: Bakeren og kokken (Oslo)

Lyd og bilde: HiFi Klubben (Oslo)

Skjønnhet: BliVakker

Sko og klær: Sportmann (Fredrikstad)

Spill og konsoll: Komplett

Sport: Sykkelkomponenter

Bildetekst: -Norske nettbutikker holer høyt nivå på kundeopplevelser, sier daglig leder Are Vittersø i Prisjakt, som har kåret årets beste butikker.

Kontaktperson: Daglig leder Are Vittersø i Prisjakt, telefon 402 21 792

 

Om «Årets nettbutikk»

«Årets nettbutikk» iscenesettes av Prisjakt, og er Norges største kåring foretatt av kundene. I årets konkurranse utpekes vinnerne på bakgrunn av antall kundevurderinger i konkurranseperioden (1.-30 november), og gjennomsnittlig karakter gitt av kundene. For mer informasjon om konkurransen, besøk: https://www.prisjakt.no/arets-butik

Nøkkelord

Bilder

Om Prisjakt.no

Prisjakt.no



Om Prisjakt

Prisjakt er Norges største pris- og produktsammenligningstjeneste, og hjelper nordmenn til å handle smartere gjennom å finne riktig produkt til rett pris.

Hver måned hjelper Prisjakt over to millioner nordmenn å sammenligne priser og produkter. Tjenesten har over 4 270 000 priser på 535 000 produkter fra 2554 indekserte butikker, samt 4 130 000 søkbare produktegenskaper. Prisjakt er landets eneste, uavhengige pris- og produktsammenligningstjeneste, og leverandører og butikker kan ikke betale for rangering eller bestemme hvilke produkter som skal prissjekkes.

Prisjakt er eiet av Schibsted Media Group, og tjenesten er tilgjengelig i ytterligere syv land.

Følg pressemeldinger fra Prisjakt.no

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Prisjakt.no på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Prisjakt.no

Priv. til red: Forbrukerkompasset – ny, kvartalsvis fremtidsrapport om nordmenns kjøpekraft og kjøpsinteresser28.10.2022 10:30:00 CEST | Presseinvitasjon

Til redaksjonen: Handelsstanden er full av rapporter om hvordan de seneste månedene, kvartalet og året har gått rent salgsmessig. Fakta og prognoser om hva som planlegges av innkjøp er sjeldnere å oppdrive. Derfor lanserer pris- og produktsammenligningstjenesten Prisjakt i dag vår førte utgave av «Forbrukerkompasset», en kvartalsrapport med forbrukerinnsikt om kjøpspreferanser og kjøpekraft for de kommende tre månedene.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye