Demokratene

Demokratenes nye program for perioden 2021-2025 er klart!

Demokratene er Norges eneste gjennomført antiglobalistiske parti, og vi har en god mulighet for representasjon på Stortinget i neste periode! Vi stiller lister i alle nitten valgdistrikter.

(Oslo/Kristiansand) Vi er et politisk komplett parti, og forholder oss realistisk og konstruktivt til alle samfunnsområder, med EN hensikt: Det beste for Norge og og oss som bor her! Alt vi gjør skal tjene dette formålet.

Nå har norske velgere kanskje siste mulighet til å snu en svært uheldig utvikling for Norge, der vårt storting avgir suverenitet til utenlandske interesser, vårt velferdssystem er under kraftig press, vår natur raseres, distriktene avfolkes, vår kultur forvitrer, vår frihet, selvstendighet og sikkerhet undermineres, og våre fellesmidler sløses vekk i et rasende tempo.

Demokratene sier hvordan vi vil takle dette, og mye mer, i det programmet du nå får tilgang til.

Vi håper at alle norske velgere rekker å gjøre seg kjent med hva Demokratene står for, så alle ser viktigheten av å ta grep nå, at det ikke nytter å stemme på noen av dagens stortingspartier, og at Demokratenes politikk og kompetanse nå må representeres på Stortinget for å få Norge inn på riktig spor.

Vi oppfordrer alle til å sjekke programmet, som kan leses i sin helhet eller stykkevis. Det er også mulig å søke på stikkord. Ser du som mange andre, at politikken vår tjener deg og dine etterkommere, kan du bli partimedlem (innmelding via hjemmesiden), og selvfølgelig kan du uansett stemme på oss i Stortingsvalget 2021!

Har du spørsmål eller kommentarer?

Send oss en mail til guj@demokratene.no, eller en melding på Messenger via «Demokratene» på Facebook.

Link til fullstendig partiprogram

Geir Ugland Jacobsen				         , Partileder for Demokratene
Geir Ugland Jacobsen , Partileder for Demokratene

Om Demokratene

Demokratene
Kirkegata 12
4611 Kristiansand S

+47 94 26 09 25http://www.demokratene.no

Demokratene mener at Norge må tenke på de som lever, de som bygget landet — og de som skal arve det.

Følg pressemeldinger fra Demokratene

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Demokratene på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Demokratene