Visit Geilo

Reiselivsbransjens Oscar er delt ut!

Norges ledende skihotell for 2023 er kåret!
Vestlia Resort vant den prestisjefylte prisen for 2023.

Vestlia Resort på Geilo

Vestlia Resort vant denne uken prisen som Norges Beste og ledende skihotell. Det er World Travel Ski Awards som står bak den prestisjefylte kåringen hvor mennesker innen reiselivsbransjen og gjester har stemt på sin favoritt i Norge. Vestlia Resorts personlige omtanke for gjester og et helt unikt og helhetlig konsept under ett og samme tak har gjort at de kan smykke seg med den prestisjefylte utmerkelsen World Travel Ski Awards delte ut under reiselivsbransjens Oscar utdeling i helgen.
"Først må jeg si det er en stor ære å bli nominert og ikke minst vinne prisen i selskap med så utrolig mange dyktige aktører. For meg er dette en enorm anerkjennelse til alle de ekstremt dyktige og dedikerte kollegaene som jobber 24/7 for at våre gjester skal få en fantastisk opplevelse når de er her på Vestlia Resort. Ja, jeg tar av meg hatten for alle våre ansatte som gjør en enorm innsats hver dag med mål om å levere de beste gjesteopplevelsene i fjell-Norge. Når dette er sagt vil jeg rette en stor takk til bransjen, alle våre partnere og alle gjestene som har stemt oss frem. For oss er dette en motivasjonsfaktor for å videreutvikle konseptet og vise våre gjester at opplevelsene på Vestlia og Geilo er noe helt utover det vanlige. Vi har siden 1969 vært en leverandør av glede og hygge for alle våre gjester og for alle anledninger", sier Alexander Gullesen, hotelldirektør. "De flotte naturomgivelsene som omkranser oss, og alle de fantastiske fasilitetene vi har under ett og samme tak er unike, samt den unike kunstsamlingen vi har på Vestlia, sier Alexander. Vi har en unik beliggenhet ski-in/ski-out til alpinbakkene, og vi er kjent for å levere på et høyt nivå når det gjelder mat- og drikkeopplevelse. Vi er også kjent for å ha et flott interiør og design. Alt dette skal ikke bli en hvilepute for oss. Nå må vi stå på enda hardere", sier Alexander Gullesen med et smil. "Vi vet også at de virkelige verdiene skapes gjennom menneskene, og det er der vi legger vårt fokus. Dette skiller oss forhåpentligvis ut fra andre aktører. Beliggenheten rett ved skisenteret med flotte fasiliteter for barn, snowboardpark og mange herlige og godt preparerte alpinbakker for alle, uavhengig av ferdigheter, har vært viktig for våre gjester", sier Alexander med et smil om munnen som kunne smeltet en isbre. Alexander kan også informere om at belegget på Vestlia Resort for vintersesongen 2023 og 2024 er meget bra, og at de ligger foran prognosene. Skal man bo på Norges beste skihotell, må man booke nå.

Link til bilder av Vestlia Resort.

Alexander Gullesen, direktør på Vestlia Resort

Fakta om Vestlia Resort og Geilo:

Geilo kan tilby mange bakker i samme området, et oversiktlig og moderne heisanlegg. I tillegg kan vi tilby skiskole, skiutleie og milevis av preparerte løyper rett utenfor hotelldøren. En gratis skibuss tar deg over dalen. Geilo har også et fantastisk langrenns nett med mange ulike løyper, både utenfor døren og oppe på vidda. Sommerstid kryr det av mennesker på Geilo. Her har vi Geilo Sommerpark som tilbyr blant annet høydepark, trampoline, lekeområder, downhill sykling i alpinbakkene og stolheisen som går hele sommeren og høsten. Geilo Sommerpark leier ut sykler og kanoer. Vestlia Resort er nydelig innredet av den kjente interiørarkitekten Helene Hennie og har en avslappet atmosfære. Her finnes alt fra hotellrom, familierom og familieleiligheter, suiter, leiligheter og luksusleiligheter på opptil 180 m2 i en varm og komfortabel lodge-stil. Hotellet har et eksklusivt SPA- og fitnesssenter - 1000 kvm for kropp og sjel, samt et moderne fitness- og treningsenter. Vestlia har et av Fjell-Norges mest moderne konferansesentre med Vestliahallen som tar 650 mennesker sittende og over 20 andre saler.

Følg pressemeldinger fra Visit Geilo

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Visit Geilo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Visit Geilo