Ytterligere reduksjon som følge av stengte grenser

Singapore Airlines reduserer kapasiteten ytterligere som følge av at mange land stenger grensene for å hindre spredningen av Covid-19. Selskapet vil fremover operere med 50 prosent av opprinnelig kapasitet, og utelukker ikke flere kutt.

-Vi har mistet mye trafikk på kort tid, og det er ikke lenger mulig for oss å opprettholde dagens aktivitet. Vi forventer at situasjonen akselererer ytterligere, og som gruppe er vi forberedt på en lang og vanskelig periode, uttaler Singapore Airlines CEO, Goh Choon Phong.

Singapore Airlines tar flere grep for å sikre selskapets likviditet, og er blant annet i dialog med fagforeningene. Selskapet vil fortløpende informere om tiltak som iverksettes.

Stopp for ruter fra Stockholm og København

Ruten Stockholm-Singapore er stoppet fram til 1. mai, og ruten København-Singapore stoppes fra 22. mars til 2. mai.

Kunder som blir berøret av endringene bes kontakte sitt reisebyrå. Har man bestilt direkte hos flyselskapet skal man kontakte  CPH_Reservations@Singaporeair.com.sg eller Nordics_SalesOps@singaporeair.com.sg

For ytterligere informasjon/spørsmål kontakt:

Allan Hoffery, Salgs- og kommunikasjonsdirektør Nordic på mail; alan_hoffery@singaporeair.com.sg

Slependen 48
1441 Slependen