Vant hus til 1,7 millioner kroner

Den heldige vinneren av et helt hus fra Fiskarhedenvillan ble kåret under årets siste Boligmesse. 20 delfinalister er trukket gjennom 2022 - én fra hver Boligmesse arrangert i hele Norge. Vinneren ble naturligvis veldig fornøyd og er i full gang med å planlegge husbygging allerede.

Det var god stemning under overrekkelsen av huspremien i Boligmesse-konkurransen 2022. Premien leveres av Fiskarhedenvillan og består av et komplett byggesett av huset Solstorm til en verdi av kr 1,7 mill. Fra venstre: Ann-Helen Haaning Johnsen, markeds- og kommunikasjonsansvarlig i Boligmesse, den heldige vinneren Elisabeth Marki-Madsen og mannen Kjetil, Jan-Georg Flinstad og Tommy Nyborg, hhv. selger og salgssjef Norge i Fiskarhedenvillan.

Det er ikke hver dag man vinner et helt hus! Elisabeth Marki-Madsen og mannen hennes deltok under finaletrekningen av konkurransen "Vinn ditt nye hjem" i regi av Boligmesse. Trekningen gikk av stabelen i Kristiansund søndag ettermiddag, under årets siste messe. Alle delfinalistene deltok via skjerm på scenen.

- Vi trodde det var et stunt med skjult kamera, sier Elisabeth lattermild. Både hun og mannen Kjetil ble helt satt ut da Elisabeths navn dukket opp på skjermen - som vinneren!

Det hele startet den første helgen i mai i år. Da besøkte Elisabeth Boligmesse i X Meeting Point på Hellerudsletta for å hente idéer og inspirasjon til mulige prosjekter. Paret hadde vurdert å finne seg et større hus til seg og barna. Nå har de allerede startet samarbeidet med Fiskarhedenvillan, og en god plan for videre fremdrift skal komme på plass i løpet av kort tid.

- Vi ønsker å gi vinneren det aller beste utgangspunktet for en god prosess - fra start til slutt, sier Tommy Nyborg, som er salgssjef for Fiskarhedenvillan i Norge. De har hatt et innholdsrikt år som utstiller på samtlige boligmesser gjennom 2022. I tillegg har de vært hovedsponsor av messekonkurransen, i regi av Boligmesse, og vært med på å kåre mange spente delfinalister underveis.

Elisabeth og familien bor i Blaker i Lillestrøm kommune. De møtte representanter fra både Fiskarhedenvillan og Boligmesse under "overrekkelsen" av det komplette byggesettet av hustypen Solstorm tirsdag.

Det blir spennende for Compass Fairs, som arrangerer Boligmesse, og Fiskarhedenvillan å følge prosjektet. De gleder seg til å vise utdrag fra byggingen underveis og helt frem til ferdigstillelse av ny bolig.

For mer informasjon, kontakt Fiskarhedenvillan v/salgssjef Norge Tommy Nyborg 952 96 412 eller Boligmesse v/markeds- og kommunikasjonsansvarlig Ann-Helen Haaning Johnsen 938 60 105.

Premien i årets Boligmesse-konkurranse var et komplett byggesett av huset Solstorm, sponset av Fiskarhedenvillan. Verdien er hele kr 1,7 mill. Bilde: Fiskarhedenvillan

Compass Fairs AS leverer komplette og fleksible løsninger for større arrangementer. Vi tilbyr alt av utstyr, og prosjekterer, designer og produserer materiell til alle typer messer, kongresser og andre store tilstelninger.

Vår kompetanse og erfaring gjennom mer enn 25 år gjør oss til en pålitelig partner som leverer høy kvalitet til avtalt tid. Det er viktig for oss å stimulere til økt verdiskapning og være en attraktiv samarbeidspartner for våre kunder.

Som messearrangør, er Compass Fairs en av de største i Skandinavia og Tyskland. Vår merkevare Boligmesse arrangeres i 20 norske byer hvert år. Tilsvarende messer holdes i Sverige, Danmark og Tyskland. TravelXpo - Norges største reiselivsmesse, ble lansert i begynnelsen av 2020 og skal neste gang arrangeres på Telenor Arena 13.-15. januar 2023.

Vi er 47 ansatte i Norge. Sammen har vi som mål å skape Nord-Europas mest attraktive arenaer for relasjonsbygging, forretninger, kunnskap og inspirasjon.

Together we make it possible.

Travel Week åpner reiselivsåret 202310.11.2022 07:30:00 CET | Pressemelding

Tenk deg en hel uke med reiseliv på agendaen! Travel Week 2023 blir en fantastisk kickstart på reiselivsåret 2023. En rekke bransjearrangementer vil finne sted i Oslo og omegn i uke 2. HSMAI arrangerer Møte og Eventbørsen. Det blir Travelmatch (Workshop for internasjonale reiseaktører) og Grand Travel Award. Bransjedagen, arrangert av TravelXpo i samarbeid med Innovasjon Norge, avslutter uken - før dørene til Norges største reiselivsmesse åpner for publikum på Telenor Arena.