TravelXpo - Norges største reiselivsmesse på turné

Årets store reiselivsmesse på Telenor Arena måtte utsettes fra januar i år. Ny dato 2023 er nå klar, og i mellomtiden drar TravelXpo på turné til ni store norske byer i 2022.

Endelig er ny dato for TravelXpo på Telenor Arena klar! 13.-15. januar 2023 braker det løs med spennende destinasjoner, aktiviteter for hele familien, unike matopplevelser og inspirerende foredrag samt underholdning. Fredag 13. januar er satt av til bransjedag.

Det er mange reiselystne nordmenn som nå er klare for inspirasjon til fremtidige reiser. Reiselivsbransjen får en unik mulighet til å presentere seg for mange av disse når TravelXpo besøker Boligmesse i utvalgte byer i 2022.

Boligmesse arrangeres 20 steder i Norge hvert år. Det er Norges største møteplass for boliginteresserte. I 2019 besøkte flere enn 180 000 nordmenn Boligmesse.

På ni boligmesser i 2022, vil både utstillere og publikum få en smakebit på hva som venter dem på Telenor Arena i januar 2023. - Vi gleder oss til å presentere både lokale, nasjonale og internasjonale reiselivsaktører for publikum, forteller Lise Annett Smith, salgs- og prosjektkoordinator hos TravelXpo.

TravelXpo på turné blir et messe-i-messe-konsept hvor publikum kan besøke utstillere både innen reise og bolig.

TravelXpo kommer til følgende byer i 2022:

• Fredrikstad: 18. - 20. mars
  • Bergen/Sotra: 25. - 27. mars
  • Kristiansand: 22.- 24. april
  • Oslo/Hellerudsletta: 6. - 8. mai
  • Stavanger: 26. - 28. august
  • Trondheim: 16. - 18. september
  • Bodø: 23. - 25. september
  • Tromsø: 30. september - 2. oktober
  • Ålesund: 28. - 30. oktober

For pressespørsmål og akkreditering, kontakt Lise Annett Smith.

Norges største reiselivsmesse TravelXpo ble arrangert første gang i januar 2020. TravelXpo arrangeres av Compass Fairs som også står bak Norges største Boligmesse.

Compass Fairs arrangerer flere messekonsepter i både Sverige, Danmark og Tyskland.

Bedriften er en ettertraktet totalleverandør innen arrangementer. Vi leverer alt av utstyr, og tilbyr prosjektering, design og produksjon til alle typer messer og eventer. Vår kompetanse og erfaring gjennom 25 år gjør oss til en partner for suksess.

Travel Week åpner reiselivsåret 202310.11.2022 07:30:00 CET | Pressemelding

Tenk deg en hel uke med reiseliv på agendaen! Travel Week 2023 blir en fantastisk kickstart på reiselivsåret 2023. En rekke bransjearrangementer vil finne sted i Oslo og omegn i uke 2. HSMAI arrangerer Møte og Eventbørsen. Det blir Travelmatch (Workshop for internasjonale reiseaktører) og Grand Travel Award. Bransjedagen, arrangert av TravelXpo i samarbeid med Innovasjon Norge, avslutter uken - før dørene til Norges største reiselivsmesse åpner for publikum på Telenor Arena.