Tilbakekaller Middelhavssalat

Coop kaller tilbake Coop Middelhavssalat etter at det er påvist høye mikrobiologiske verdier i salaten. Produktet er sperret og fjernet fra butikkhyllene.

De høye verdiene ble avdekket i en rutinekontroll, og det aller meste av varene ble stoppet før de kom ut til butikkene. Salaten ble produsert mandag og sendt ut til butikkene tirsdag denne uken.

- Vi kan ikke utelukke at noen produkter er kjøpt av kunder, og vi ønsker derfor å gå ut med en tilbakekalling. Kunder som har produktene kan levere dem tilbake i butikk og få igjen pengene sine eller nytt produkt, sier kommunikasjonssjef Harald Kristiansen i Coop Norge.

Tilbakekallingen gjelder Coop Middelhavssalat:

Best før dato: 14.09.2022
Batch: 100129696