Stortingsrepresentant Bård Hoksrud åpner Boligmesse fredag 27. august, kl. 12.00

Årets første Boligmesse starter i X Meeting Point på Hellerudsletta/Oslo fredag 27. august kl. 12.00. Den offisielle åpningen av messen, er det stortingsrepresentant Bård Hoksrud som står for.

Publikum kan glede seg til å møte mange spennende utstillere og foredragsholdere på en trygg Boligmesse til helgen. Foto: Bård Gundersen

- Vi gleder oss til å ønske publikum velkommen tilbake til en inspirerende, innholdsrik og trygg Boligmesse. Etter den 27. mai i år er vare- og handelsmesser regulert likt som kjøpesentre med tillegg av enkelte styrkede tiltak. Vi vil heller ha det strengt, enn stengt, sier daglig leder Stewart Stjernholm. Han ser frem til god handel i trygge omgivelser i X Meeting Point på Hellerudsletta.

Det blir relevante foredrag hele helgen for alle som pusser opp, bygger nytt eller er på flyttefot. Sinnasnekker’n Otto Robsahm vil dele tips og råd, og sender live via digitale flater både lørdag og søndag. Mange spennende utstillere tilbyr eksperthjelp og gode messetilbud.

For mer informasjon, se https://boligmesse.no/nb/messer/boligmesse-oslo-romerike-2021/

Daglig leder Stewart L. Stjernholm gleder seg til åpningen av Boligmesse i X Meeting Point på Hellerudsletta/Oslo fredag 27. august
Eksperttips og gode messetilbud venter publikum i helgen. Foto: Bård Gundersen

Compass Fairs AS er en ettertraktet totalleverandør innen arrangementer. Vi leverer alt av utstyr, og tilbyr prosjektering, design og produksjon til alle typer messer og eventer. Vår kompetanse og erfaring gjennom 25 år gjør oss til en partner for suksess.