Sørlandshallen får besøk av oppussingseksperter

10.-12. september braker det løs med Boligmesse i Sørlandshallen. Kjersti Bergesen og Einar Nilsson fra "Tid for hjem" på TV2 holder spennende foredrag om innredning, uterom og fargenes betydning. En lang rekke utstillere tar med seg nyheter og innholdsrike messetilbud. Det blir også mulig å vinne mange flotte premier.

Kjersti Bergesen fra "Tid for hjem" på TV2 holder flere foredrag på helgens Boligmesse i Kristiansand. Hun vil snakke om vellykkede interiørforandringer i hjemmet og deler sine beste tips for uterommet. Foto: Kjersti Bergesen

– Vi gleder oss til å komme tilbake til Kristiansand, forteller prosjektleder Lindis Sletvik Stjernholm fra arrangøren Compass Fairs.

Denne gangen kommer vi til Sørlandshallen med mange spennende utstillere, interessante foredrag og konkurranser.

– Her blir det en rekke muligheter for både husbyggere, de som skal flytte og alle de som har planer om å pusse opp. Mange av våre utstillere tar med seg sine dyktigste fagfolk på stand. Da vil en tur innom messen være en gyllen mulighet for en prat med de flinkeste innen sine fagfelt, forteller Lindis.

Interessante foredrag

Kjersti Bergesen fra "Tid for hjem" på TV2 skal snakke om uterom og dele sine beste tips på lørdag. Søndag viser hun publikum hvordan de kan få til vellykkede endringer i hjemmet. Med på kjøpet får publikum gode råd og masse inspirasjon. Einar Nilsson fra "Tid for hjem" på TV2 vil snakke om fargene rundt oss, hva de betyr og historisk bruk av farger. I tillegg skal de to energiske bergenserne pusse opp et hjørne på scenen i løpet av 37 minutter. Det blir heseblesende moro med masse tips underveis.

Vinn bad fra VikingBad

Lindis minner om årets messekonkurranse.

– I år kan de besøkende vinne en helhetlig baderomspakke fra VikingBad, i tillegg til en stor boligpakke med premier fra flere av våre utstillere. Totalt har premien en verdi på over 585 000 kroner. Alle som registrerer seg med QR-kode ved inngangen er automatisk med i konkurransen. Øvrige besøkende kan scanne en QR-kode inne på messeområdet for å være med i konkurransen.

Det blir også Kahoot-konkurranse søndag kl. 16.00 med flere fine premier. Kaféen er åpen slik at det blir mulig å ta seg en pause med litt mat og drikke underveis.

Fredag 10. september 12-19
Lørdag 11. september 10-18
Søndag 12. september 10-17

Prosjektleder

Lindis Sletvik Stjernholm: 971 77 289 // lindis@boligmesse.no

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Foto: Kjersti Bergesen
Einar Nilsson fra "Tid for hjem" på TV2 tar for seg farger i sitt foredrag under Boligmesse. Foto: Ole Kristian Losvik
Endelig kan Boligmesse arrangeres igjen og helgen 10.-12. september braker det løs i Sørlandshallen. Foto: Bård Gundersen
Mange spennende utstillere og gode messetilbud venter publikum. Foto:  Boligmesse