Singapore Airlines kåret til verdens beste flyselskap av TripAdvisor for andre året på rad.

Singapore Airlines, verdens mest prisvinnende flyselskap, er blitt kåret til "Best Airline in the World" av TripAdvisors brukere.

Singapore Airlines til topps i prestisjetung kåring.

- Vi er veldig fornøyde med å vinne denne prestisjetunge prisen for andre året på rad, sier Mr. Goh Choon Phong, CEO i Singapore Airlines.

- Vi ønsker å takke alle våre kunder for støtten, og ikke minst vårt personale som hver dag over hele verden gjør det lille ekstra for å gi våre kunder verdens beste reiseopplevelse.

Bryan Saltzburg, President i TripAdvisor Flights, Cruise & Car gratulerer Sinagpore Airlines med prisen.

– Gratulerer nok en gang til Singapore Airlines som vinner i kategorien “Travellers’ Choice Airlines”. Denne prestisjetunge prisen kårer de reisendes favoritt-flyselskap basert på data fra vårt globale nettverk. Prisen er et bevis på uovertruffen kvalitet, service samt meget god verdi for pengene.

- Teamet i Singapore Airlines har all grunn til å være stolte over utmerkelsen. Reisende fra hele verden har kåret Singapore Airlines til deres foretrukne flyselskap, avslutter Saltzburg.

Vinnerene av "Travellers’ Choice Awards" for flyselskap 2019 er basert på anbefalinger og tilbakemedlinger fra TripAdvisors brukere over en 12 måneders periode.

Oslo, 2. april 2019