Singapore Airlines åpner sitt fantastiske e-bibliotek for alle!

Det blir ikke mange utenlandsferiene for de fleste av oss i sommer, og for å gjøre hjemmesommeren litt mer internasjonal og inspirerende så åpner flyselskapet opp sitt fullastede e-bibliotek for alle. Om du er på hytta, hjemme eller på et svaberg får du nå tilgang til over 150 internasjonale magasiner og tidsskrifter rett i mobilen via appen SingaporeAir.

Om du er på hytta, hjemme eller på et svaberg får du nå tilgang til over 150 internasjonale magasiner og tidsskrifter helt gratis rett i mobilen via appen SingaporeAir.

I biblioteket venter magasiner og artikler på mer enn ti språk om alt fra sport og politikk til havearbeid og helse.

-Utbruddet av Covid-19 har berørt så og si hele verden, og mange verken kan eller vil forlate sine hjem eller hjemland. Ved å åpne opp biblioteket for alle, så håper vi å kunne gi flere noen ekstra timer med inspirasjon og leseglede i sommer, sier Erwin Widjaja, General Manager i Singapore Airlines Nordics.

SingaporeAir-mobilapp lastes ned via Apple App Store eller Google Play. E-biblioteket kan benyttes gratis ut juli 2020.

For ytterligere informasjon og/eller bilder kontakt:

Allan Hoffery, Singapore Airlines; + 45 20 88 53 21

Lena Petersson, Flerveis Kommunikasjon, lena@flervies.no, + 47 922 81518