Reiselivsmessen TravelXpo utsettes

TravelXpo skulle gå av stabelen på Telenor Arena 14.-16. januar 2022, men blir nå utsatt.

Med bakgrunn i regjeringens pressekonferanse 7. desember og de smitteverntiltak som nå er innført, samt usikkerheten knyttet til utviklingen av Covid-19 situasjonen i samfunnet både i Norge og internasjonalt, er det besluttet å utsette TravelXpo.

Alle utstillere fra inn- og utland, medarrangører, samarbeidspartnere og Compass Fairs som arrangør trenger forutsigbarhet for god planlegging og gjennomføring. Denne forutsigbarheten er p.t. ikke tilstrekkelig nok til å kunne gi publikum et innhold og en opplevelse slik hensikten er.

En utsettelse gir imidlertid alle bidragsytere til TravelXpo ytterligere mulighet til å skape tidenes reiselivsmesse når ny dato foreligger. Vi gleder oss til å begeistre og engasjere publikum og arrangere en faglig sterk, morsom og innholdsrik bransjedag når omstendighetene tillater det. Ny dato vil bli offentliggjort på et senere tidspunkt.

Norges største reiselivsmesse TravelXpo ble arrangert første gang i januar 2020. TravelXpo arrangeres av Compass Fairs som også står bak Norges største Boligmesse.

Compass Fairs arrangerer flere messekonsepter i både Sverige, Danmark og Tyskland.

Bedriften er en ettertraktet totalleverandør innen arrangementer. Vi leverer alt av utstyr, og tilbyr prosjektering, design og produksjon til alle typer messer og eventer. Vår kompetanse og erfaring gjennom 25 år gjør oss til en partner for suksess.