Norges største Boligmesse til Moss: Vil ha med lokale bedrifter på laget

Compass Fairs har i over 20 år arrangert Boligmesse rundt om i hele Norge. Nå inntar de også Moss, og håper å få med det lokale næringslivet på laget.
Boligmesse er et populært event. Her fra Telenor Arena høsten 2019. Foto: Bård Gundersen

– Vi har i mange år hatt stor suksess med Boligmesse blant annet i Fredrikstad, og ser at det er et godt marked for nok en messe på Østlandet. Derfor gleder vi oss til å arrangere Boligmesse i Mossehallen 16.-18. oktober, sier prosjektleder Ronny Bjørnsen fra arrangøren Compass Fairs.

Messeselskapet har hovedkontor utenfor Oslo, men fra september til mai reiser de landet rundt med konseptet Boligmesse, fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord.

Årets messe i Moss vil bli avholdt i Mossehallen fra fredag 16. til søndag 18. oktober, og prosjektlederen håper nå å få med seg det lokale næringslivet på det han tror blir en flott messehelg.

– Nordmenn er på verdenstoppen i oppussing, og ifølge Prognosesenteret brukte vi i 2019 hele 83 milliarder kroner på å gjøre våre boliger bedre. Boligmesse er den største arenaen i Norge for denne interessegruppen, og på vårt event finner publikum alt fra produsenter og leverandører med ekspertkunnskap, til inspirasjon, nyheter og underholdning. Å delta på Boligmesse er derfor en unik mulighet til å vise seg frem for nye og eksisterende kunder, sier Bjørnsen.

Fakta:

• Compass Fairs står bak konseptet Boligmesse, som årlig arrangeres rundt om i hele Norge.
  • I 2020 arrangeres det Boligmesse på 20 ulike lokasjoner, fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord.
  • Over 186.000 besøkende tok turen til Boligmesse i 2019.

Kontakt:

Ronny Bjørnsen, prosjektleder

Tlf.: 482 24 813 // E-post: ronny@boligmesse.no

På Boligmesse kan de besøkende snakke med eksperter på hus og hjem. Foto: Bård Gundersen
Handygirl og handyman er to populære konkurranser, ledet av Otto Robsahm fra "Sinnasnekker'n". Foto: Bård Gundersen.
Den kreative handymannen Otto Robsahm er med på flere av årets Boligmesser. Foto: Bård Gundersen
Boligmesse tilbyr barnepark for barn mellom 3 og 10 år. Foto: Bård Gundersen
Alle messer avsluttes med ballongslipp me flotte premier.

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert Boligmesse. Messen er landsdekkende, og i 2020 arrangeres 20 boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør.

I tillegg arrangeres tilsvarende messer i Sverige, Danmark og Tyskland. Compass Fairs AS er totalleverandør, og leverer alt av utstyr til messer, kongresser og alle typer store og små arrangementer.