LOS og Entelios i internasjonal merkevare-finale

Agder Energi-selskapene LOS og Entelios er blant finalistene i internasjonale CHARGE-awards, som kårer verdens beste merkevarer i energisektoren.

Atle Knudsen, konserndirektør Kunde i Agder Energi, er stolt over at både LOS og Entelios er trukket ut som finalister i den internasjonale kåringen Charge awards.

-  Det at både LOS og Entelios er plukket ut som finalister i hver sin kategori er en viktig anerkjennelse av et langsiktig arbeid. Vi har et kontinuerlig fokus på bærekraft og hvordan vi kan gi våre kunder en best mulig opplevelse. Det er hard konkurranse i markedet, så merkevarebygging er viktigere enn noen gang. Å være blant finalistene er i seg selv en bekreftelse på at vi gjør noe riktig, forteller Atle Knudsen, konserndirektør Kunde i Agder Energi.

LOS er finalist i kategorien "Best Established Brand". I samme kategori er også Fjordkraft, tyske EWE AG og colombianske Celsia Energía. Les pressemelding fra LOS her.

Entelios er finalist i kategorien "Best B2B Energy Brand" sammen med Statkraft og ukrainske DTEK. Les pressemelding fra Entelios her.

Om CHARGE awards
Målet med CHARGE awards er å øke bevisstheten og synliggjøre verdien av merkevarebygging i den raskt skiftende energisektoren. Det gjør de ved å løfte fram og hedre selskaper og menneskene bak som har utmerket seg med fremragende merkevarebygging og kommunikasjonsarbeid, skriver CHARGE awards på sin nettside.

Ifølge nettsiden var det 180 nominerte merkevarer til 10 kategorier.

CHARGE awards går av stabelen ‪28. - 29. september på Island.

Fornybar + hydrogen = sant?16.10.2020 07:00:00 CESTAktuelt

Stadig flere ser hydrogen som en nødvendig energibærer når verden skal kutte klimagassutslipp, og investorene strømmer til hydrogenprosjekter. Samtidig har statsminister Erna Solberg lansert ambisjoner om at Norge i fremtiden ikke bare skal være en olje- og vannkraftnasjon, men også en hydrogennasjon. Hør hva energimarkedsekspert Marius Holm Rennesund og hydrogenrådgiver Liv-Elisif Kalland mener ligger bak den nye hydrogenbølgen i den nye episoden av podkasten Energi og teknologi.