– Det betyr veldig mye for meg å få spille NM!

For tre måneder siden kom ukrainske Polina Miroshinkova til Bergen som flykting – nå spiller hun kvalifisering til NM i Frognerparken for jenter under 14 år.

Polina Miroshinkova og lillesøsteren Natasha på plass i Frognerparken
Polina Miroshinkova og lillesøsteren Natasha på plass i Frognerparken NTF NTF

Les hele saken her.

Polia Miroshinkova vant første kvalifiseringsrunde

Forbundet er en sammenslutning av de lag eller grupper av lag innenfor Norges Idrettsforbund og olympiske og paralympiske komitè (NIF) som driver med tennis.

Norges Tennis- og Padelforbund (NTPF) har inngått samarbeidsavtale med Dugano.30.4.2024 11:55:13 CEST | Pressemelding

Dugano tilbyr en heldigital løsning for enklere dugnadsarbeid for alle våre tennis- og padelklubber. Hver klubb kan her opprette sine egne nettbutikker for enkelt salg av varer til inntekt for laget. Dette geniale verktøyet vil frigjøre arbeidstimer både for dugnadsansvarlig/klubbledelse og foreldre, og samtidig styrke klubbens økonomi. Dugano vil med dette bidra til å gi like muligheter for alle barn og unge.