Coop kaller tilbake Goman Club Sandwich og Goman Sandwich med egg og bacon fra butikker på Vestlandet

Coop kaller tilbake produktene «Goman Club Sandwich» og «Goman Sandwich med egg og bacon» med siste forbruksdag: 03.09.22, 04.09.22, 05.09.22 og 06.09.22. Produktene er solgt i Coop-butikker på Vestlandet.

Kundene skal være trygge på den maten de kjøper hos Coop, derfor varsler vi kundene våre etter at det er påvist Listeria i produktet. Vi ber kunder som har kjøpt produktet med de aktuelle holdbarhetsdatoene om å levere produktet tilbake til butikk, slik at de kan få refundert pengene.

Produktene er fjernet fra butikk.

De fleste som inntar matvarer som inneholder Listeria-bakterien blir ikke syke, men den kan føre til sykdom hos personer i risikogrupper, som eldre med svekket helse og personer med nedsatt immunforsvar.

Grethe Skånøy, Kvalitetskoordinator, Goman avd. Vest
tlf: 901 69 774, e-post: grethe.skaanoy@coop.no