Boligmesse på X Meeting Point, Hellerudsletta 27.-29. august

Nå er det endelig klart for Boligmesse igjen! Etter 27. mai er vare- og handelsmesser regulert likt som kjøpesenter. Derfor gleder vi oss til å ønske utstillere og publikum velkommen til X Meeting Point på Hellerudsletta den siste helgen i august.

For alle med planer om oppussing, som skal bygge hus eller flytte i nærmeste fremtid, er Boligmesse en suveren arena med alt samlet på et sted. Utemiljøet inngår også som tema hos flere utstillere. - Her blir det mye inspirasjon å hente. Vi ser at mange av utstillerne tar med sine beste fagfolk på standen. Det åpner muligheten for å få eksperthjelp og god veiledning, forteller prosjektleder Jon Egil Kraggerud fra Compass Fairs, arrangør av Boligmesse. Foruten kunnskap og inspirasjon, byr også utstillerne på mange gode messetilbud, så denne helgen blir det mulig å gjøre flere kupp.

Foredrag

- Otto Robsahm, Sinnasnekker'n, er godt kjent fra TV-skjermen gjennom mange år. Med masse energi og glimt i øyet, vil han dele gode tips og råd og snakke om alt fra verktøy til motivasjon og samarbeid. Han vil også svare på spørsmål fra publikum. Alt sendes live via sosiale medier.

- Birgit Torkildsby er en erfaren interiør- og produktdesigner. Hun er farge- og tapetekspert og vil fortelle om de siste interiørtrendene. Mye har skjedd det siste året, og Birgit deler sine betraktninger og erfaringer rundt dette.

I tillegg blir det foredrag om både husbygging og regelendringer i forbindelse med huskjøp- og salg. Dette er viktig informasjon for alle som vurderer å bygge nytt eller bytte bolig.

Konkurranser med flotte premier

Kraggerud minner også om flere konkurranser på årets messe. Ikke bare blir det Kahoot som alternativ til Ballongslipp med premier for 25 000 kroner søndag 29. august. Alle besøkende er også automatisk med i den store messekonkurransen. Hovedpremien har en verdi på hele kr 585 000,-. Den inneholder baderomspakke fra VikingBad og massasjebad med motstrøm, i tillegg til terrassemarkise, TV og alarmpakke.

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Fredag 27. august, kl. 12-19
Lørdag 28. august, kl. 10-18
Søndag 29. august, kl. 10-17

Compass Fairs AS er en ettertraktet totalleverandør innen arrangementer. Vi leverer alt av utstyr, og tilbyr prosjektering, design og produksjon til alle typer messer og eventer. Vår kompetanse og erfaring gjennom 25 år gjør oss til en partner for suksess.