Boligmesse i Molde 8.-10. oktober

Boligmesse kommer til Akerhallen førstkommende helg. Publikum kan møte spennende utstillere som gjerne deler sin fagkunnskap. Det blir mulig å gjøre gode kupp og oppleve interessante foredrag for faglig påfyll. Akerhallen er stedet denne helgen for alle som vil gjøre sin bolig bedre, og som er ute etter inspirasjon til egne prosjekter.

Mange spennende utstillere kommer til Akerhallen denne helgen. Foto: Bård Gundersen

En rekke utstillere med nyheter og gode messetilbud, interessante foredrag og konkurranser fyller Akerhallen til helgen.

– Vi er så glade for å være igang igjen, forteller prosjektleder Toril Hallan i Compass Fairs, som er arrangør av Boligmesse. Her blir det mye interessant for de som skal bygge, kjøpe ny bolig eller pusse opp. Utstillerne kommer gjerne med sine beste fageksperter. Det gir publikum en suveren mulighet til å få veiledning av profesjonelle aktører innen ulike felt, fortsetter Toril.

Foredrag, tips og gode råd

Otto Robsahm, kjent fra «Sinnasnekker’n» på TVNorge, kommer for å motivere og inspirere publikum. Han kjører sitt foredrag LIVE via sosiale medier.

Går du med planer om å bygge helt nytt hus? Eller har du vurdert enøktiltak i boligen din? Få med deg foredrag fra lokale eksperter innen husbygging og valg av varmepumpe.

Vinn boligpakke for mer enn en halv million kroner

Toril forteller om verdien på årets store messekonkurranse.

– I år kan de besøkende vinne en helhetlig baderomspakke fra VikingBad, i tillegg til en stor boligpakke med verdifulle premier fra flere av våre utstillere. Totalt har premien en verdi på hele 585 000 kroner! Søndag blir det Kahoot-konkurranse på scenen med flere flotte premier. Otto er konferansier, så dette blir moro! Vi åpner opp barnepark igjen for første gang denne høsten. Her kan barna boltre seg i hoppeslott, se film i barnekinoen eller gjøre andre aktiviteter, mens foreldrene i ro og mak går rundt på messen.

Fredag 8. oktober kl. 12-19
Lørdag 9. oktober kl. 10-18
Søndag 10. oktober kl. 10-17

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Møt fageksperter og få gode råd til dine prosjekter.
Otto Robsahm, Sinnasnekker'n fra TVNorge, kommer og holder foredrag om motivasjon og deler sine beste tips og råd.
Boligmesse er tilbake i Molde helgen 8.-10- oktober.
Tid for å planlegge kommende prosjekter. Godt å møte så mange fageksperter på ett og samme sted som på Boligmesse.
På Boligmesse er det mulig å gjøre mange gode kupp!
Det er igjen tid for å møtes ansikt til ansikt når Boligmesse kommer til Akerhallen. Foto: Bård Gundersen

TravelXpo inviterer igjen til Norges største reiselivsmesse30.9.2021 11:33:24 CEST | Pressemelding

TravelXpo er Norges største reiselivsmesse. 14.-16. januar 2022 inviteres reiselivsbransjen og publikum til Telenor Arena for en innholdsrik helg proppfull av inspirasjon og potensielle destinasjoner for reiseåret 2022. TravelXpo ble arrangert første gang i 2020. Av naturlige årsaker utgikk messen i år, men i januar 2022 kan vi igjen planlegge for reiser og opplevelser i Norge, Europa og verden for øvrig.