Boliginspirasjon i Tromsø

12.-14. november er det tid for Boligmesse i Skarphallen. Spennende utstillere viser nyheter og tar med seg sine beste fagfolk. På Boligmesse er du garantert både inspirasjon, eksperthjelp og mange gode messetilbud.

Otto Robsahm, Sinnasnekker'n fra TVNorge, kommer til Tromsø denne helgen for å dele oppussingstips og motivere publikum til å fullføre sine prosjekter. Foto: Boligmesse

– Fra 27. mai ble vare- og handelsmesser regulert likt som kjøpesenter. Det har gitt oss anledning til å arrangere messer gjennom hele høsten, forteller prosjektleder Ronny Bjørnsen i Compass Fairs, som arrangerer Boligmesse. Publikum vil møte en hall full av kunnskapsrike fagfolk som kan dele mange gode tips og råd.

Foredrag for boliginteresserte

Det blir et spennende sceneprogram gjennom helgen.

• Otto Robsahm, Sinnasnekker'n, er godt kjent fra TV-skjermen gjennom mange år. Med masse energi og glimt i øyet, vil han dele gode tips og råd og snakke om alt fra verktøy til motivasjon og samarbeid. Han vil også svare på spørsmål fra publikum. Alt sendes live via sosiale medier.

• Birgit Torkildsby er en erfaren interiør- og produktdesigner. Hun er farge- og tapetekspert og vil fortelle om de siste interiørtrendene. Mye har skjedd det siste året, og Birgit deler sine betraktninger og erfaringer rundt dette.

Konkurranser med premier for en halv million kroner

Ronny forteller om verdien på årets store messekonkurranse.

– I år kan de besøkende vinne en super baderomspakke fra VikingBad, i tillegg til swim spa og andre verdifulle premier fra flere av våre utstillere. Totalt har premien en verdi på hele 585 000 kroner! Søndag blir det Kahoot-konkurranse på scenen med Otto som konferansier. Her kan publikum også vinne fine premier.

Barneparken holder stengt, men messekaféen er åpen hele helgen.

Fredag 12. november kl. 12-19
Lørdag 13. novemberkl. 10-18
Søndag 14. november kl. 10-17

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Birgit Torkildsby er en erfaren interiør- og produktdesigner. Hun er farge- og tapetekspert og vil fortelle om de siste interiørtrendene.  Foto: Bård Gundersen
Birgit Torkildsby er en erfaren interiør- og produktdesigner. Hun er farge- og tapetekspert og vil fortelle om de siste interiørtrendene. Foto: Bård Gundersen
En rekke spennende utstillere kommer til Skarphallen denne helgen. Det blir mange muligheter for å gjøre gode kupp. Foto: Bård Gundersen
Alt til din bolig samlet under ett tak. Foto: Boligmesse
Godt å møte så mange fageksperter på ett og samme sted som på Boligmesse. Foto: Bård Gundersen.
Tid for å planlegge kommende prosjekter. Foto: Boligmesse

TravelXpo inviterer igjen til Norges største reiselivsmesse30.9.2021 11:33:24 CEST | Pressemelding

TravelXpo er Norges største reiselivsmesse. 14.-16. januar 2022 inviteres reiselivsbransjen og publikum til Telenor Arena for en innholdsrik helg proppfull av inspirasjon og potensielle destinasjoner for reiseåret 2022. TravelXpo ble arrangert første gang i 2020. Av naturlige årsaker utgikk messen i år, men i januar 2022 kan vi igjen planlegge for reiser og opplevelser i Norge, Europa og verden for øvrig.