Boliginspirasjon i Kongstenhallen til helgen

Det blir mange flotte opplevelser i Kongstenhallen kommende helg når Boligmesse åpner dørene til årets messe. Kjersti og Einar fra "Tid for hjem" på TV2 holder flere foredrag både lørdag og søndag. Dessuten kan de besøkende bli med i trekning av delfinalist til å vinne et hus til kr 1,7 millioner.

Kjersti Bergesen fra "Tid for hjem" på TV2 holder flere foredrag på helgens Boligmesse i Kongstenhallen. Hun snakker om vellykkede interiørforandringer i hjemmet og deler sine beste tips for uterommet. Foto: Kjersti Bergesen

- Skal du bygge nytt, har planer om å pusse opp eller trenger litt inspirasjon? spør Kjetil Jacobsen, prosjektleder i Compass Fairs som arrangerer Boligmesse. - Da bør du ta turen innom Kongstenhallen til helgen. Han forteller at mange spennende utstillere forbereder flotte stands og tar med seg sine beste fageksperter når de skal delta på Boligmesse.

Hos oss får publikum oversikt over produktnyheter, og kan gjøre gode messekupp. Kjetil oppfordrer alle til å besøke de mange utstillerne som viser frem siste nytt innen både kjøkken, bad, oppvarming og byggevarer. Publikum vil også finne gode tilbud på blant annet senger, garasjeinnredning og solskjerming.

"Vinn ditt nye hjem" til 1,7 millioner kroner

Prosjektlederen gleder seg til trekning av delfinalist i årets store messekonkurranse.
– På søndag trekker vi én delfinalist fra Fredrikstad-messen som blir med i hovedtrekningen av et helt hus mot slutten av året, forteller Kjetil. Fiskarhedenvillan har i år sponset messekonkurransen med et byggesett av husmodellen Solstorm. Verdien er hele 1,7 millioner kroner! Det er bare 20 delfinalister gjennom året, så sjansen for å vinne er ganske stor.
Etter denne trekningen blir det Kahoot-konkurranse og vi deler ut fire flotte premier til en verdi av kr 88 000,- i Kongstenhallen. Deltakerne kan vinne både spabad, varmepumpe, alarmpakke og strømmetjenester for et helt år.

Flere interessante foredrag

Både Kjersti Bergesen og Einar Nilsson fra "Tid for hjem" på TV2 kommer til Fredrikstad denne helgen. De vil holde foredrag både lørdag og søndag. Kjersti deler erfaringer og gir gode eksempler på planlegging av uterom. Hun vil også vise deg hvordan du kan få til vellykkede forandringer i hjemmet. Einar snakker om farger, deres betydning og historisk fargebruk. Dessuten vil de to ha et felles foredrag hvor de svarer på spørsmål de har samlet fra seere gjennom flere år. Folk lurer på mange ting rundt oppussing, og her blir det mange konkrete råd, lover de to.

Både barnepark og messekafé holder åpent hele helgen.

Fredag 18. mars kl. 12-19
Lørdag 19. mars kl. 10-18
Søndag 20. mars kl. 10-17

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Foto. Kjersti Bergesen
Einar Nilsson fra "Tid for hjem" på TV2 snakker om farger, deres betydning og historisk fargebruk i sitt foredrag. Foto: Ole Kristian Losvik
Boligmesse samler spennende utstillere slik at publikum kan oppleve nyheter, hente inspirasjon og gjøre gode messekupp i løpet av en helg. Foto: Boligmesse
Gode opplevelser venter de besøkende på Boligmesse i Kongstenhallen 18.-20. mars. Foto: Boligmesse
På Boligmesse får lokale utstillere vist frem nyheter, og publikum finner alt til sin bolig samlet på ett sted. Foto: Boligmesse.
Utstillerne tar med seg sine dyktigste fagfolk, slik at publikum er sikret kyndig veiledning. Foto: Bård Gundersen

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert Boligmesse. Messen er landsdekkende, og i 2022 arrangeres 20 boligmesser fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Tilsvarende messer holdes i Sverige, Danmark og Tyskland.

Travel Week åpner reiselivsåret 202310.11.2022 07:30:00 CET | Pressemelding

Tenk deg en hel uke med reiseliv på agendaen! Travel Week 2023 blir en fantastisk kickstart på reiselivsåret 2023. En rekke bransjearrangementer vil finne sted i Oslo og omegn i uke 2. HSMAI arrangerer Møte og Eventbørsen. Det blir Travelmatch (Workshop for internasjonale reiseaktører) og Grand Travel Award. Bransjedagen, arrangert av TravelXpo i samarbeid med Innovasjon Norge, avslutter uken - før dørene til Norges største reiselivsmesse åpner for publikum på Telenor Arena.