Bolighelg med inspirasjon og eksperthjelp i Ålesund

1.-3. oktober braker det løs med Boligmesse i Sparebanken Møre Arena. Otto Robsahm, Sinnasnekker'n fra TVNorge, deler oppussingstips og snakker om motivasjon. En lang rekke utstillere tar med seg nyheter og innholdsrike messetilbud. Det blir også mulig å vinne mange flotte premier.

Otto Robsahm, Sinnasnekker'n fra TVNorge, kommer til Ålesund denne helgen for å dele oppussingstips og motivere publikum til å fullføre prosjektene sine. Foto: Boligmesse

Spennende utstillere med gode messetilbud, interessante foredrag og konkurranser vil fylle Sparebanken Møre Arena til helgen.

– Her blir det noe for de fleste enten du skal bygge, kjøpe ny bolig eller pusse opp. Mange av våre utstillere tar med seg sine dyktigste fagfolk, så en tur innom messen er en gyllen anledning for en prat med fageksperter, sier prosjektleder Kjetil Jacobsen i Compass Fairs som er arrangør av Boligmessen.

Foredrag, tips og gode råd

Otto Robsahm, kjent fra «Sinnasnekker’n» på TVNorge, kommer for å motivere og inspirere publikum. Han kjører sitt foredrag LIVE via sosiale medier.

Har du vurdert å installere varmepumpe? Da bør få med deg foredrag fra en lokal ekspert innen dette fagområdet.

Vinn boligpakke for mer enn en halv million kroner

Jacobsen minner også om årets store messekonkurranse.

– I år kan de besøkende vinne en helhetlig baderomspakke fra VikingBad, i tillegg til en stor boligpakke med verdifulle premier fra flere av våre utstillere. Totalt har premien en verdi på 585 000 kroner! Søndag blir det Kahoot-konkurranse på scenen med flere flotte premier. Otto er konferansier.

Fredag 1. oktober, kl. 12-19
Lørdag 2. oktober kl. 10-18
Søndag 3. oktober kl. 10-17

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Alt på ett sted til boligen på Boligmesse. Foto: Bård Gundersen
Det blir muligheter for å gjøre gode kupp på Boligmesse i Sparebanken Møre Arena. Foto: Boligmesse
Mange gode opplevelser venter de besøkende denne helgen. Foto: Boligmesse
Møt dyktige fagfolk og få eksperthjelp på messen. Foto: Boligmesse
Spennende utstillere gir deg gode råd og tips til ditt neste prosjekt. Foto: Boligmesse

TravelXpo inviterer igjen til Norges største reiselivsmesse30.9.2021 11:33:24 CEST | Pressemelding

TravelXpo er Norges største reiselivsmesse. 14.-16. januar 2022 inviteres reiselivsbransjen og publikum til Telenor Arena for en innholdsrik helg proppfull av inspirasjon og potensielle destinasjoner for reiseåret 2022. TravelXpo ble arrangert første gang i 2020. Av naturlige årsaker utgikk messen i år, men i januar 2022 kan vi igjen planlegge for reiser og opplevelser i Norge, Europa og verden for øvrig.