Bolighelg i Telenor Arena 5.-7. november

Alle med planer om å pusse opp, bygge nytt eller flytte, bør ta seg en tur til Telenor Arena førstkommende helg. Hit kommer mange spennende utstillere, fageksperter og foredragsholdere. De vil bidra med kunnskap og inspirasjon.

Einar Nilsson fra "Tid for hjem" på TV2 kommer til Telenor Arena. Foto: Britt Embry.

– Det blir en innholdsrik og flott messehelg, forteller prosjektleder Jon Egil Kraggerud i Compass Fairs, som arrangerer Boligmesse. Han gleder seg til å åpne dørene for publikum igjen etter en stille periode. De besøkende vil møte en hall proppfull av interessante utstillere som har med seg siste nytt og en lang rekke gode messetilbud.

Inpirasjon til egne prosjekter

Denne helgen blir det et spennende sceneprogram. Både Kjersti og Einar fra "Tid for hjem" på TV2 kommer lørdag og søndag. Kjersti vil snakke om oppussing innendørs og om planlegging av uterom. Her blir det mye å hente av idéer og konkrete råd til egne prosjekter. Einar tar for seg farger i sitt morsomme og inspirerende foredrag: Hvordan påvirker fargene oss? Sammen skal de to også pusse opp et helt hjørne av scenen på kun 37 minutter. Det blir mye moro under denne seansen og publikum kan vente seg mange gode tips underveis.

På Telenor Arena blir det også foredrag om fliser og baderom, hvor viktig søvn er for god helse og nye former for bofellesskap for aktive voksne.

Hos alle utstillerne vil publikum oppleve fagekspertise på sitt aller beste. Her blir det mye å hente for de som har prosjekter i hus eller hytte, ute eller inne.

Konkurranser med premier for en halv million

Jon Egil forteller om verdien på årets store messekonkurranse.

– Alle besøkende kan være med i konkurransen om å vinne en helhetlig baderomspakke fra VikingBad. Det ligger også en stor boligpakke med verdifulle premier fra flere av våre utstillere i premiepotten. Totalverdi for alt er på hele 585 000 kroner!

Søndag blir det Kahoot-konkurranse på scenen med enda flere flotte premier!

Messekaféen er åpen for en kaffepause eller noe godt å spise. I barneparken kan barna boltre seg i hoppeslott, tegne, se film eller få ansiktsmaling. Det er et veldig populært tilbud, og et godt alternativ, når foreldrene besøker utstillere eller får med seg foredrag.

Fredag 5. november kl. 12-19
Lørdag 6. november kl. 10-18
Søndag 7. november kl. 10-17

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Kjersti Bergesen fra "Tid for hjem" på TV2 vil holde foredrag om både interiør og hage under helgens Boligmesse. Foto: Kjersti Bergesen.
Mange spennende utstillere står klare med sine beste fagfolk fra fredag til søndag den første helgen i november. Foto: Boligmesse.
Få gode råd til dine prosjekter på Boligmesse. Foto: Bård Gundersen.
På Telenor Arena samles mye kunnskap helgen 5.-7. november. Foto: Bård Gundersen.
Alt på ett sted for boliginteresserte. Mange gode messetilbud venter de besøkende. Foto: Boligmesse.
Tid for å møtes igjen når Boligmesse går av stabelen på Telenor Arena. Foto: Boligmesse
Barneparken er åpen. Her kan barna boltre seg i hoppeslott, tegne, se film og få ansiktsmaling. Foto: Bård Gundersen.

TravelXpo inviterer igjen til Norges største reiselivsmesse30.9.2021 11:33:24 CEST | Pressemelding

TravelXpo er Norges største reiselivsmesse. 14.-16. januar 2022 inviteres reiselivsbransjen og publikum til Telenor Arena for en innholdsrik helg proppfull av inspirasjon og potensielle destinasjoner for reiseåret 2022. TravelXpo ble arrangert første gang i 2020. Av naturlige årsaker utgikk messen i år, men i januar 2022 kan vi igjen planlegge for reiser og opplevelser i Norge, Europa og verden for øvrig.