Alt til boligen i Sandefjord

Opplevelsene står i kø når dørene til Runarhallen åpner fredag kl. 11.00. Til Boligmesse kommer en rekke spennende utstillere, og fra scenen kan publikum oppleve interessante og inspirerende foredrag.
En Boligmesse-helg er proppfull av spennende opplevelser for både publikum og utstillere. Denne møteplassen er gull verdt for alle som skal pusse opp eller bygge nytt. Foto: Pedro Lemos.

- Det blir mye moro i Runarhelgen til helgen, sier Toril Hallan, prosjektleder hos Compass Fairs som arrangerer Boligmesse.

Med blant annet flere husleverandører på plass, skal det meste være klart for en helg fylt med fagekspertise, nyheter og gode messepriser for deg som har tenkt å pusse opp.

Inspirasjonsforedrag

Lørdag og søndag kan publikum få med seg spennende foredrag med TV2-personlighet Kjersti Bergesen fra "Tid for hjem" og "Tid for hage".

I tillegg kan de besøkende høre om strømsparing for boligeiere, hvor man får gode tips om smartlading, solceller og tiltak for å senke strømforbruket.

Det blir altså flere muligheter for både læring og inspirasjon gjennom helgen.

Konkurranser med flotte premier

- I årets messekonkurranse: "Ditt styggeste rom", oppfordrer vi publikum til å ta med seg bilde av et rom de vil pusse opp, forteller Toril. På messen kan publikum registrere seg som deltaker, og én delfinalist fra førstkommende helg blir med i finalen etter siste messe i november.

-Tre oppussingspakker som premier til en verdi av totalt kr 350 000,- er supre bidrag til oppussing av et rom, slår Toril fast.

Søndag ettermiddag er det tid for en lokal scenekonkurranse, hvor de som er tilstede kan vinne blant annet to 65" TV'er.

Messekaféen holder åpent hele helgen.

Fredag 10. mars kl. 11-18
Lørdag 11. mars kl. 10-17
Søndag 12. mars kl. 10-17

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Kjersti Bergesen fra "Tid for hjem" og "Tid for hage" på TV2 kommer til Boligmesse for å dele sin kunnskap, og gi deg inspirasjon gjennom to innholdsrike foredrag om både interiør og hage. Foto: Øystein Klakegg.
Trender og nyheter er en naturlig del av Boligmesse. Utstillerne viser publikum den nyeste teknologien og representerer viktige områder som for eksempel; fornybar energi, enøk, gjenbruk og bærekraftig produksjon. Foto: Pedro Lemos.
Det er alltid god stemning på Boligmesse. De besøkende møter fageksperter som vet hva de snakker om. Foto: Pedro Lemos.
Til helgen blir det mange muligheter for å gjøre gode messekupp blant de dyktige utstillerne på Boligmesse. Foto: Pedro Lemos.
Bruk sansene når du skal gjøre viktige innkjøp! På Boligmesse har utstillerne innholdsrike stands slik at de besøkende kan se, kjenne på og oppleve produktene de vurderer til sitt neste prosjekt. Foto: Pedro Lemos.
Boligmesse er gøy for både lite og stor. Egen barnepark med mange aktiviteter gjør at barna også koser seg mens de voksne titter og vurderer innkjøp til neste hus- hytte eller hageprosjekt. Foto: Pedro Lemos.

Compass Fairs AS leverer komplette og fleksible løsninger for større arrangementer. Vi tilbyr alt av utstyr, og prosjekterer, designer og produserer materiell til alle typer messer, kongresser og andre store tilstelninger.

Vår kompetanse og erfaring gjennom mer enn 25 år gjør oss til en pålitelig partner som leverer høy kvalitet til avtalt tid. Det er viktig for oss å stimulere til økt verdiskapning og være en attraktiv samarbeidspartner for våre kunder.

Som messearrangør, er Compass Fairs en av de største i Skandinavia og Tyskland. Vår merkevare Boligmesse arrangeres i 20 norske byer hvert år. Tilsvarende messer holdes i Sverige, Danmark og Tyskland. TravelXpo - Norges største reiselivsmesse, ble lansert i begynnelsen av 2020 og skal neste gang arrangeres på Telenor Arena 13.-14. januar 2024.

Vi er 47 ansatte i Norge. Sammen har vi som mål å skape Nord-Europas mest attraktive arenaer for relasjonsbygging, forretninger, kunnskap og inspirasjon.

Together we make it possible.