TravelXpo med egen bransjedag for reiselivsnæringen.

Oslo, 7. november 2023 - I samarbeid med Innovasjon Norge og Virke inviteres hele reiselivsbransjen til en egen bransjedag på Telenor Arena 12. januar 2024. Bransjedagen arrangeres i forbindelse med Norges største reiselivsmesse TravelXpo.

Arne Hjeltnes som åpner fjorårets bransjedag i Telenor Arena.

Med programmet fullt av inspirerende foredragsholdere og Arne Hjeltnes som dagens konferansier vil denne dagen fokusere på nøkkeltemaer som mat og reiseliv, digitalisering, og investorperspektivet i reiselivsbransjen. Dette er en unik mulighet for alle aktører i reiselivsnæringen til å delta på en dag fylt med inspirasjon, innovasjon og nettverksbygging.

“Bransjedagen på TravelXpo tar sikte på å levere et engasjerende program med foredragsholdere som vil sette standarden for reiselivsåret 2024. Fra mat og reiseliv til digitalisering og investorperspektiver, vil vi denne dagen gå i dybden på nøkkeltemaer som er sentrale i bransjen i dag,” sier Lindis Sletvik Stjernholm, prosjektleder for TravelXpo.

Møt blant annet:

• Anders Buchardt, AB Invest

• Bente Bratland Holm, DSD Explore

• Aspelin Ramm

• Tony Eide, Festningshotellene

• Erik Jakobsen, Menon

• Morten Goodwin, Professor i kunstig intelligens (AI) ved Universitetet i Agder

• Per Arne Friestad, Traveltech

• Audun Pettersen, Virke

• Heidi Bjerkan, Credo Restaurant og kompetansesenter

• Jon Aga, Utne Hotel

• Bernt Bucher Johannessen, Hanen

• Mikael Forselius, 62 grader Nord

• Hedda Felin, Hurtigruten

Enda flere talere vil bli kunngjort i tiden fremover.

Bransjedagen på TravelXpo er en unik mulighet for alle som ønsker å delta aktivt i utviklingen av reiselivsnæringen. Deltakere kan forvente en dag full av læring, inspirasjon og muligheter for nettverksbygging.

«Vi ser frem til å ønske velkommen på Telenor Arena for en minneverdig dag med kunnskap og nettverksbygging i reiselivsnæringen. Påmeldingen til bransjedagen er åpen. Du kan sikre deg plass ved å besøke påmeldingssiden.», sier Lindis Sletvik Stjernholm.

For påmelding til bransjedagen gå til: https://travelxpo.no/bransjedag-2024/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bli utstiller på TravelXpo

Ønsker du å presentere din virksomhet for tusenvis av potensielle kunder? Bli utstiller på TravelXpo og få muligheten til å vise frem dine tjenester og produkter i løpet av tre spennende dager. Les mer og meld deg som utstiller på travelxpo.no

Om TravelXpo:

TravelXpo er et ledende reise- og opplevelsesevent, og Bransjedagen er en sentral del av Norges største reiselivsmesse. Arrangementet gir en unik plattform for kunnskapsdeling, inspirasjon og nettverksbygging i reiselivsnæringen. TravelXpo er en storsatsning fra Compass Fairs, en av Norges ledende messearrangører.

Om Innovasjon Norge:

Innovasjon Norge er den norske regjeringens viktigste verktøy for innovasjon og utvikling av norske selskaper og bransjer.

Om Virke:

Virke er hovedorganisasjonen for handels- og tjenestenæringen i Norge, og representerer et bredt spekter av bransjer og virksomheter. Virke er en viktig samarbeidspartner for reiselivsnæringens utvikling.