Watch GT2 Pro er årets personlige smartprodukt

For andre år på rad vinner Huaweis klokker pris i Elektronikkbransjens kåring. Watch GT2 Pro er «Årets personlige smartprodukt 2020/2021». Huawei Watch Fit, en rimeligere treningsklokke og MateBook X var også finalekandidater i sine kategorier.

Detaljhandlere, produsenter og Elektronikkbransjen kårer hvert år «Årets produkt» i ulike kategorier. Huawei Watch GT2 Pro vant prisen for «Årets personlige smartprodukt 2020/2021». Fagjuryens begrunnelse er følgende:

Juryen mener Huaweis nyeste smartklokke gir mye for pengene. Klokken kommer i to versjoner; klassisk og sport, hvor eneste forskjell er designet. Batteritiden er opp til to uker og klokken har flere enn 100 treningsmoduser, blant annet en golfmodus som analyserer svingestillingen, hastigheten og frekvensen. Via VO2max måler klokken oksygenforbruk under aerob/anaerob trening, og 24 timers pulsmåling, søvnmønster, stressnivå og oksygenmetning. Man kan lagre opptil 500 sanger direkte på klokken samt motta samtaler og sjekke historikk via tilkopling til mobilen med blåtann.

Dette er andre året på rad at en Huawei-klokke kåres til årets produkt i sin kategori.

PR-sjef i Huawei, Anders Bigseth, var svært fornøyd med å kunne motta enda en pris fra bransjen.

− I et krevende år for Huawei varmer det å bli tildelt denne anerkjennelsen av fagjuryen. Og nå som Huawei stadig utvider produktsortimentet har vi håp om å hevde oss i enda flere kategorier i 2021.

Huawei var nominert med følgende produkter i følgende kategorier:

-          Huawei Watch GT2 Pro som vant “Årets personlige smartprodukt»

-          Matebook X Pro 2020 som var finalist i «Årets dataprodukt».

-          Huawei Watch Fit som var finalist i “Årets personlige smartprodukt»

For mer informasjon, besøk oss på:

URL: http://consumer.huawei.com/no

Følg oss på: