Vings maskoter Lollo & Bernie får sitt eget digitale univers
Denne sommerferien har flere enn halvparten (56 %) av Vings chartergjester bestilt en reise til et av reiseoperatørens 21 familiehotell, hvor barna kan møte sjiraffen Lollo og bjørnen Bernie. For å møte den store etterspørselen etter de populære maskotene lanseres nå nettsiden lollobernie.com. Den nye plattformen får ikke bare en ny nettbutikk med populære produkter, men også en Lollo & Bernie Club, morsomme aktiviteter, dans og spill. Lollo & Bernie universet er både for familier som allerede kjenner maskotene og ønsker seg flere opplevelser med dem, og for de som enda ikke har blitt kjent med Vings maskoter.
- Interessen for et Lollo & Bernie-univers har funnes lenge, og med tanke på hvor populære maskotene våre er, føles det ekstra gøy at vi endelig kan ønske alle velkommen inn i Lollo & Bernies magiske verden. Der ønsker vi å lokke frem både oppdagelseslyst og kreativitet. Med denne nye plattformen kan vi øke merkevarekjennskapen, men også utvide konseptet ytterligere. Vi vil investere enda mer i e-handel og digitale opplevelser, noe dette universet gir gode forutsetninger for, sier Sharni Breinholt Head of Lollo & Bernie Brand & Concept, Ving/Nordic Leisure Travel Group.
Nettbutikken har fått et nytt og moderne utseende, med et bredt spekter av produkter som er knyttet til flere kvalitets-lisenspartnere, blant annet Teddykompaniet, Franchetti og pfgSTOCKHOLM. Her finnes alt fra de populære kosedyrene til klær og spill, og sortimentet vil bli ytterligere utvidet med flere produkter. Først ut er en helt ny kleslinje som slippes i februar.
Lollo & Bernie Club
En nyhet på nettsiden er Lollo & Bernie Club. Det er helt gratis og byr på mye morsomt for hele familien. Som medlem får du en digital velkomstpakke, samt mottar inspirerende nyhetsbrev med eksklusive tilbud og kreative idéer. For å bli medlem av Lollo & Bernie Club må du ha fylt 18 år. Barn under 18 kan melde seg inn gjennom en foreldre.
Lollobernie.com er utviklet internt hos Ving/Nordic Leisure Travel Group og er tilgjengelig for alle.
Historien om Lollo & Bernie
Lollo & Bernies historie strekker seg flere tiår tilbake. Lollo ble "født" på midten av 1970-tallet og fikk selskap av Bernie i 1994. Gjennom årene har varemerket utviklet seg og er blitt ekstremt populært element i mange barnefamilies feriereiser med Ving. Maskotenes filmer på YouTube har over 51 millioner visninger på nordisk nivå, og de små kosedyrene er blant de mest solgte varene i nettbutikken, på Vings egne Sunclass-fly og på hotellene.
Nøkkelord
Kontakter
Pressehenvendelser (kun for journalister)
Tel:+47 23 15 58 38presse@ving.noBilder
Lenker
Om Ving Norge
Alle kundehenvendelser: 915 08 888 / Vings kundeservice
Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 170 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon og i utvalgte reisebyråer over hele landet. For hotell- og reisemålbilder, besøk Vings bildebank. https://www.ving.no/bildebank
Er du journalist og ønsker å kontakte Ving? Ring oss på pressetelefonen: +47 23 15 58 38 eller skriv til presse@ving.no
Følg pressemeldinger fra Ving Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Ving Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Ving Norge
Nordic Leisure Travel Group innleder strategisk samarbeid med PREMIA Properties2.8.2024 08:00:00 CEST | Pressemelding
PREMIA Properties REIC og Nordic Leisure Travel Group (NLTG) har den 31. juli 2024 undertegnet en avtale der PREMIA vil overta hotellanleggene hvor NLTGs populære familieanlegg "Sunwing Kallithea Beach" på Rhodos samt "Sunwing Makrigialos & Ocean Beach Club" ("O.B.C.") på Kreta ligger. Kjøpesummen for transaksjonen er €112 500 000.
Rekordsalg for Vings fotballturer til Premier League til tross for Fotball-EM3.7.2024 15:32:40 CEST | Pressemelding
Nordmenns kjærlighet til Premier League er sterkere enn noensinne. Selv midt under Fotball-EM retter rekordmange nordmenn fokus mot sine engelske favorittlag.
Sterk start på reiseåret 2024 – vinterferien er snart utsolgt31.1.2024 09:16:40 CET | Pressemelding
Kulde, frost, snø og vind har preget årets første måned, og vinterværet har påvirket bestillingene av reiser til solrike og varme reisemål. Ving, Norges største reisearrangør, har vært i full sving med salg av reiser siden nyttår og opplevde forrige uke en imponerende økning på hele 33 % i antall vinterbestillinger, sammenlignet med samme uke i fjor. I vinterferieukene (uke 8 og 9) er 97 % av alle charterreisene utsolgt og hele 9400 nordmenn har valgt Ving for å sikre seg en solfylt vinterferie.
5 reisetrender du bør vite om i 202410.1.2024 12:18:35 CET | Pressemelding
Reiser med storfamilien, utenlandsfeiringer, alenereiser og reisemål-dupes er blant årets store reisetrender, melder Ving.
Ving ser imponerende økning i antall reisende8.1.2024 08:37:54 CET | Pressemelding
Året 2023 var en betydelig opptur for reiselivet og reiseaktiviteten nærmer seg gradvis nivåene før pandemien. Norges største reisearrangør, Ving, kan rapportere om en imponerende økning på over 17 prosent i antall reisende i 2023 sammenlignet med året før. Dette understreker at reiser er noe som nordmenn prioriterer høyt og denne trenden ser ut til å fortsette inn i 2024. Dette til tross for økonomisk usikre tider, krig og uro, samt en svekket norsk krone.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom