Taylor Swift er tilbake!

Den verdenskjente superstjernen Taylor Swift er i dag tilbake med sin splitter nye singel «ME!» med Brendan Urie fra Panic! At The Disco.

Hør låten HER!

Samtidig slipper musikkvideoen som Taylor Swift har vært med å regissere, se videoen her! Dette er første nye musikk fra Taylor Swift siden albumet Reputation fra 2017. «ME!» er skrevet av Taylor Swift, Joel Little og Brendan Urie og produsert av Joel Little og Taylor Swift.

Taylor Swift er en av verdens mestselgende artister og har solgt over 50 millioner album på verdensbasis. Hun har vunnet hele 10 Grammys, mottatt én Emmy, 23 Billboard Music Awards og 12 Country Music Association Awards.

I Norge har hennes to siste album, 1989 og Reputation, toppet VG-lista. Nylig havnet hun nok en gang på Time Magazines liste over de 100 mest innflytelsesrike personene i verden.

Ny musikk fra Ylva, Beck, CLMD, Katy Perry med flere.18.10.2019 12:49:20 CESTPressemelding

Stjerneskuddet Ylva er tilbake med ny singel! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/clmd-og-tungevaag-har-teamet-opp-pa-deres-nye-singel-dance?publisherId=6987388&releaseId=17872898 CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE»! Beck ute med nye singelen "Uneventful Days" Øystein Hegvik kan stolt krone seg med tittelen “vinner av Idol 2018” etter å ha blitt stemt frem som seernes favoritt. Hans forrige singel "Before I Go" har passert over 4 millioner streams siden den ble sluppet og Øystein er i dag klar for å slippe sin nye låt “Dancing When You're Gone”. “Dancing When You’re Gone” er en majestetisk ballade som forteller historien om å la de negative tingene være igjen i fortiden og se framover. Låten drar assosiasjoner til Lewis Capaldis hjerteskjærende tekster og melodiske landskap, og er det perfekte soundtracket til høsten. Katy Perry slapp låta “Harley’s In Hawaii” på onsdag, se den kule videoen her. Katy er om dagen i studio og skriver på nytt material. Vi k

Nyhetsbrev fra Universal Music11.10.2019 11:38:04 CESTPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal. Ruben er ute med ny musikk og klar for Senkveld! Nick Strand og Mio med en helt ny versjon av hiten "Can't Get Over You" Tracklisten til filmen Charlie's Angels er nå ute. Albumet inneholder elleve låter hvor man finner artister som blant annet Ariana Grande, Nicki Minaj, Alma, Donna Summer, Stefflon Don og Danielle Bradbery og slippes 1. november. Filmen har premier på norske kinoer 29. november. Denne uken kom den fantastiske videoen til Halseys låt "Graveyard". Videoen er regissert av Anton Tammi og billettene til konserten i Oslo Spektrum er ute for salg nå. Britiske YUNGBLUD (Dominic Harrison) har teamet opp med Dan Reynolds fra Imagine Dragons på den nye låten "original me". Låten er skrevet av Harrison og Reynolds og blir å finne på YUNGBLUDS EP the underrated youth som slippes 18. oktober. "fortjent" er første låt ut fra Ka2s kløbbete alias Kløbb Ka2, et klubbkonsept skreddersydd for lange lørdagskvelder på dansegulvet – med be