Astrid S slipper het favorittsingel: Hot Fever Dream!

Alvin Santos/Universal Music

Albumaktuelle Astrid S tar ingen pauser og slipper sin fjerde singel i år, “Hot Fever Dream” – ute i morgen!

Låten blir tilgjengelig HER kl. 00:01! https://AstridS.lnk.to/HotFeverDream

“Hot Fever Dream” handler om å lengte etter å drømme om en het forelskelse. Feberdrømmer har typisk negative assosiasjoner, men i Astrids tilfelle pakkes feberdrømmen inn i en leken, svært fengende og sexy sommerlåt!

Om låten sier Astrid S:

“Hot Fever Dream er en av mine favorittlåter på albumet mitt! Det er den perfekte sangen for å manifestere en sommerflørt ;) Den handler om å være så hekta/forelsket i noen at du ikke kan vente med å sove, så du kan drømme om denne personen. Håper du liker den!!” – Astrid S

I keep getting these hot fever dreams

Where you’re taking me there

If you know what I mean

You keep showing up so casually

Act so cool, but I swear

That you’re following me

Hot fever dreams

Låten er produsert av Oliver Lundström (Carly Rae Jepsen, Robin Schulz, Dagny etc) og co-produsert av Astrid S, og skrevet av Astrid S sammen med Lara Andersson og Lundström.

Astrid S annonserte andrealbumet “Joyride” i forrige uke. Albumet inkluderer de tidligere utgitte singlene «Two Hands», «First To Go», «Oh Emma» og «Hot Fever Dream» i tillegg til fem splitter nye låter, deriblant tittelsporet «Joyride». Forhåndslagre albumet HER!

Mer om det kommende albumet Joyride:
Astrid S slipper sitt andrealbum «Joyride» 24. mai. Popstjernen beviser stadig at hun er en artist på toppen av karrieren. Hun er en av Norges mest strømmede artister - Med over 5 milliarder strømninger av hitlåter som «Hurts So Good», «Think Before I Talk» og «It's OK if you forget me», er hun en global popstjerne med utsolgte verdensturnéer og flere priser i bagasjen, inkludert Spellemann og MTV. Hun har tidligere samarbeidet med talenter som JP Cooper, Shawn Mendes og NOTD. Men kanskje enda viktigere – hun har alltid vært i førersetet, gjort alt på sine egne premisser, skrevet og produsert sine egne låter samt regissert sine egne musikkvideoer. Andrealbumet Joyride tar oss med tilbake til der det hele startet. Ideen om tilbakevendende bilreferanser som rammen for albumet ble født ut av Astrid sine barndomsminner og de mange bilturene gjennom den norske landsbygda med faren hennes i oppveksten. De hørte på band som The Killers, Fleetwood Mac, Coldplay og HAIM, tidlige musikkimpulser som gjenspeiles gjennom hele det nye albumet. Det er en storøyd undring og lekenhet til stede:

«Brikkene falt på plass etter at jeg skrev den første låten, Joyride. Det er et roadtrip-album og en hyllest til barndomsminnene og alle timene i bilen med pappa.»

Om oss

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, Alessandra, Ramón, Olivia Rodrigo, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Marstein, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Taylor Swift, The Rolling Stones m.fl.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Universal Music Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Popsensasjonen Dagny annonserer at hun slipper albumet «ELLE» 7. juni27.5.2024 20:46:00 CEST | Pressemelding

Dagny annonserer i dag at hun slipper albumet «ELLE» den 7. juni. «ELLE» er den etterlengtede oppfølgeren til debutalbumet "Strangers / Lovers" fra 2020. "ELLE" vil inneholde de utgitte singlene "Strawberry Dream", "Heartbreak In The Making", "Same Again (For Love)" og "Ray-Bans", samt fire helt nye later. Det nye prosjektet følger opp hennes utsolgte europaturné fra april i år, med konserter på bl.a. London O2 Academy, og hennes utsolgte konsert med 10,000 fans i Oslo Spektrum i november 2023. I sommer står Dagny på scenen på 20 festivaler rundt om i Europa, på OverOslo, Jugendfest, Rakettnatt og Festningen for å nevne noen i Norge, og hun varmer opp for Jess Glynne i juni. På «ELLE», har Dagny samarbeidet med låtskrivere som Nick Hahn (Rita Ora, Sigrid), Mozella (Miley Cyrus, Rihanna), Oliver Lundström (Carly Rae Jepsen), Cato Sundberg and Kent Sundberg og Maria Hazell (Mabel, ALMA). Instagram: @dagnymusic TikTok: @dagnymusic Twitter: @dagnymusic Facebook: /dagnymusic

Ny musikk fra Astrid S, Nelly Furtado, Imagine Dragons, Alessandra, Jeremy Zucker samt album fra Vince Staples24.5.2024 10:07:09 CEST | Pressemelding

Astrid S slipper albumet Joyride – ute i dag! Alessandra slipper befriende dancelåt - “Supposed To Be”! ZadeKing lanserer ny feelgood musikk for å spre glede og optimisme i sommervarmen Daniel Owen slipper sin mest personlige låt hittil – “Ukjente refleksjoner” Ida Sofie slipper låt og konkurrerer om ekslusiv plass på årets VG lista show Grammy-vinner og superstjerne Nelly Furtado er i dag ute med ny musikk sammen med Tove Lo og SG Lewis. "Love Bites" er skrevet av Furtado sammen med Lo og SG Lewis, og produsert av sistnevnte.“I felt called back to music from the DJ community. DJs were remixing my songs at concerts, clubs, and on social media, and I realized how much people like to dance and escape to my music. It’s the healthiest vice you can have, and I love the opportunity to write music that lets people escape more than anything” - Nelly Furtado. I dag slapp Imagine Dragons den nye låten “Nice To Meet You”. Låten blir å finne på deres nye album LOOM som er ute 28. juni. LOOM slippe