Stig Brenner er fri

Unge Ferrari har blitt til Stig Brenner. Det siste halvåret har han sluppet smakebitene «Lukten av høst» og «Atlanteren», og i romjulen kom hitlåta «Når alt ikke er nok» med svenske Molly Sandén. 12. februar følger han opp med «Fri».

«Er det for sent å snakke om, kveldene jeg helst vil glemme bort. Føler meg distansert. Et liv fullt av søvnløse netter, måneder uten penger, men jeg ga ikke opp. Svømte der ingen andre turte, og jeg er endelig fri» - Stig Brenner

Som Unge Ferrari har Stig satt preg på norsk musikk siden debuten i 2015. Med tre album i bakhånd og låter som «Lianer», «Balkong» og «Vi kanke være venner», har han toppet listene, blitt nominert til både Spellemann og P3 Gull og spilt på store scener på tvers av landegrensene. Med Stig Brenner tar han karrieren et reflektert steg videre.