Starbucks har åpnet på Vestkanten Storsenter i Loddefjord

Et erfarent og internasjonalt team er glade for å ta imot gjester nå som Starbucks har åpnet på Vestkanten Storsenter i Loddefjord idag, den 16.november.

Daglig leder Lene Tvedten Økland driver nå både Starbucks i Naumannsgate i tillegg til den nye rollen som daglig leder på Starbucks Vestkanten. Med seg har hun et sterkt team på 14 ansatte som både har erfaring og teft når det kommer til kaffeyrket.

Et solid team

Lene Tvedten Økland har tatt med seg flere erfarne ansatte fra Naumannsgate og kan fortelle om et solid team som jobber på Vestkanten.

- Teamet på Vestkanten består av flinke og erfarne ansatte som har vært mange år i Starbucks og kjenner til hva god service innebærer. Når det er sagt er jeg stolt av at vi på Vestkanten både har nye unge ansatte og ansatte med lengre og variert bakgrunn forteller Økland.

Flere baller i luften

For Økland betyr dagens åpning på Vestkanten enda en spennende og ny utfordring i tillegg til ansvaret i Naumannsgate. Økland har allerede flere år bak seg på andre Starbucks kafeer i landet.

- Det blir spennende å være en del av Vestkanten da jeg har vært nysgjerrig rundt det å jobbe på et senter. Vestkanten har allerede tatt oss svært godt imot, så vi kan ikke gjøre annet enn å glede oss, forteller Økland.

Økland begynte i Starbucks i 2017 og var den gang med på å åpne Starbucks på Flesland. Derfra tok hun over som daglig leder i Naumannsgate og er nå klar for å ta på seg enda et ansvar.

- Tiden i Naumannsgate har vært veldig bra og jeg har hatt en stilling hvor jeg har trivdes veldig godt, det blir likevel gøy med en ekstra utfordring hvor jeg får erfare hvordan det er å være en del av et senter.

Heier fra sidelinjen

Kjededirektør i Dely, Rune Sandvik er glad for at det har åpnet på Vestkanten Storsenter i Bergen. Han har troen på at Økland og hennes team vil gjøre kunder av Vestkanten Storsenter glade for det nye senter tilbudet.

- Jeg gleder meg til å følge Lene og hennes team nå som de får ønsket gjestene på Vestkanten velkommen. Jeg er sikker på at vår nye Starbucks vil være et svært bra tilskudd til senteret for alle nye og eksisterende kunder som kommer på besøk, forteller Sandvik.

Følg pressemeldinger fra Starbucks

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Starbucks på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Starbucks