Julestemning i en kopp

Ingenting roper mer jul som en Gingerbread Latte på Starbucks! Høytiden har offisielt ankommet kaffekjeden og i år som tidligere år har de en helt ny kolleksjon med kopper og kaffetilbehør. Denne blir den største gjenbrukbare kolleksjonen i kaffekjedens historie.

Starbucks lanserer hvert år en helt ny julekolleksjon med alt fra egne juledrikker og spesialbrygget kaffe til krus og søte kopper.

- Det er ikke noe nytt at julen medfører et stort forbruk, både i form av mat og materialistiske ting. Det er derfor spesielt gøy å kunne vise frem en så stor kolleksjon full av gjenbrukbare kopper og krus til kundene våre, sier Ann-Kristin Nomerstad, markedsansvarlig hos Starbucks.

For å bidra til en litt grønnere jul praktiserer også kaffekjeden 5 kr i rabatt om du har med egen gjenbrukbar kopp.

- For oss er det viktig å kunne bidra der vi kan. De gjenbrukbare koppene er med på å redusere engangsavfall, og det er et viktig tiltak i arbeidet med våre bærekraftmål. Vi tilbyr derfor kunder alltid 5 kr i rabatt om de har med egne gjenbrukbare kopper. Våre gjenbrukskopper må jo derfor være perfekt å gi en kaffeelsker i julegave, fortsetter Ann-Kristin Nomerstad.

Alle smakene er laget spesielt for julen og gir deg muligheten til å komme i riktig julestemning. La oss feire julen sammen, mens vi samtidig tar vare på planeten.