Starbucks har åpnet på Bislett

Engasjerte baristaer og medarbeidere gleder seg over at Starbucks endelig åpnet dørene den 30. desember på Bislett

Den populære kaffekjeden blir et nytt tilskudd til bydel St.Hanshaugen og vil tilby en variasjon av drikkevarer og mat. Daglig leder Carine Nzayaha er svært fornøyd med den nye kafeen.

- Beliggenheten her i Thereses gate er helt fantastisk, og vi gleder oss til å bli bedre kjent med både lokale og tilreisende gjester. Hos oss skal det være mulig å finne noe man liker uansett smak. Vi har en variasjon av varme og kalde drikker og vil selvsagt også ha et godt utvalg matvarer slik som andre Starbucks kafeer i landet, forteller daglig leder Carine Nzayaha.

Kjededirektør i Dely, Rune Sandvik er godt fornøyd med den nye åpningen i hovedstaden.

- Jeg gleder meg til å følge utviklingen til Starbucks på Bislett og ønsker både lokale og tilreisende gjester velkommen til å prøve det nye kafe tilbudet i Oslo. Det blir spennende å følge Carine og hennes team, dette er en dyktig gjeng som jeg vet vil levere god service til sine gjester forteller Rune Sandvik.

Følg pressemeldinger fra Starbucks

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Starbucks på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Starbucks