Mate 30 Pro har verdens beste mobilkamera

Huawei Mate 30 Pro er testet av den globalt anerkjente DXOMARK-indeksen for bildekvalitet. Huaweis nye flaggskip skårer 121 poeng, som er historiens høyeste poengsum for en smarttelefon.

DXOMARK er en uavhengig indeks for bildekvalitet. Devurderer kamerakvaliteten til smarttelefonerbasert påmer enn 1600 bilder tatt utendørs og i laboratorium.

Huawei har i flere år utviklet verdens beste kamerakvalitet for smartmobiler i tett samarbeid med legendariske Leica. Det har kulminert i førsteplasser på DXOMARK-indeksen for Huawei P20 Pro, Huawei Mate 20 Pro, Huawei P30 Pro og nå Huawei Mate30 Pro.

Huawei har løftet kamerakvaliteten for mobilindustrien flere ganger, og nå sprenger vi grensene for hva som er mulig å få til med et mobilkamera en gang til. DXOMARK er en svært anerkjent benchmark, så disse resultatene kan vi være stolte av, sier PR-sjef Anders Bigseth i Huawei Norge.

Huawei Mate 30 Pros samlede DXOMARK-kamerascore på 121 setter en ny standard for kameraytelse i smarttelefoner, og er telefonenå slå i andre halvdel av 2019. Mate 30Pro viser ingen reelle svakheter i kameraet og leverer gode stillbilder og videokvalitet i de fleste situasjoner. Bildekvaliteten er generelt veldig god, ogtekstur- og støybalansen er enestående

Les hele DXOMARK-testen her

Huawei er et globalt konsern med hovedsete i Shenzhen, Kinas Silicon Valley. Konsernet er forskningsdrevet, har 180.000 ansatte og virksomhet i 170 land. Huawei er verken statseid eller børsnotert, men eies av ansatte som brenner for at teknologi skal bidra til en enklere og bedre hverdag.

Huawei leverer kunnskap, teknologi, tjenester, utstyr og produkter til teleselskaper, offentlig og privat næringsliv og konsumenter. Vi er verdens 5. største selskap innenfor forskning og utvikling*, og en av få aktører som utvikler 5G-standarder, -utstyr og -produkter.

Huawei solgte over 200 millioner smartmobiler i 2018, og klatrer årlig på de mest anerkjente indeksene over verdens mest verdifulle merkevarer.

For mer informasjon se vår nettside: https://consumer.huawei.com/no/

For regelmessige oppdateringer på Huawei, følg oss her:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobile/

Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobile

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobile/

YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiDeviceCo

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/10617746/

Huawei Ships 200 Million Smartphone Units For 2019 In Record Time23.10.2019 14:46:33 CESTPressemelding

Shenzhen, China, October 23rd, 2019: Huawei Consumer Business Group (CBG) today announced that it has shipped 200 million smartphones to date in 2019, 64 days earlier than the same shipment milestone last year. Huawei’s relentless focus on cutting-edge technology and innovative ID design, with its complete commitment to consumers worldwide, has reinforced their trust and commitment as more consumers continue to support Huawei. 2019 saw the launch of a number of stand-out devices including the multi award-winning HUAWEI P30 Series, widely considered to be the best camera phone currently available, as well as an all-round category leader. Amongst a slew of awards and accolades, the European Image and Sound Association (EISA), a group comprising 55 of the world’s most respected consumer electronics magazines, named the HUAWEI’s P30 Pro “EISA Best Smartphone 2019-2020”, making it the second year in a row that Huawei has claimed this category prize. More recently, the HUAWEI Mate 30 Series

Huawei lanserer Watch GT2, en ny standard for smartklokker10.10.2019 10:22:52 CESTPressemelding

Watch GT2 er oppfølgeren til fjorårets suksessklokke Watch GT, og kommer med en rekke helserelaterte nyvinninger, samt den nye Kirin A1-chipen, som gir klokken en markedsledende batterilevetid i sitt segment. Watch GT2 arver den klassiske stilen fra forrige modell, men kommer nå med en ny, kurvet 3D-skjerm. Det gjør at skjermen både ser og føles større enn forrige modell, uten at de fysiske dimensjonene er endret. Sov og tren bedre Watch GT2 har hele 15 treningsformer. Dette inkluderer løping, sykling, svømming, ellipsemaskin og triatlon. Når du trener måler klokken ytelsen din via 190 forskjellige datapunkter. Klokken registrerer både regulær hjerterytme, og kan varsle deg ved unormal puls eller potensielle hjertefeil. Watch GT2 har i tillegg TruSleep 2.0- og TruRelax-teknologi, som bruker kunstig intelligens og omfattende statistikk til å gi deg råd om hvordan du kan sove bedre og stresse mindre. Med Watch GT2 har du et perfekt redskap til å leve et sunnere og mer avslappet liv. Gren