Göteborg & Co AB

Liseberg gjenåpner for publikum

(25.05.2021) Liseberg åpner dørene igjen 3. juni. Nordens største fornøyelsespark vil igjen ta imot entusiastiske gjester. Billettsalget starter i dag (25. mai) og det er ventet høyt trykk blant ivrige gjester som vil sikre seg billetter til en av Nord-Europas mest populære turistattraksjoner.

Den svenske opplevelsesparken har satset tungt på digitale løsninger. Det skal sikre godt smittevern og unngå store folkeansamlinger. De mest populære attraksjonene reguleres av digitale billetter og digitale kørt. Dedigitale køene gjør at parkens besøkende slipper lang ventetid. Gjesteneviloppleve forutsigbarhet og ropplyst tidspunkt for når det er deres tur til å oppleve de ulike attraksjonene.

Åpningen av den populære fornøyelsesparken skjer dagen før den svenske storbyen feirer sitt 400 årsjubileum4. juni gårstartskuddet for feiringen, hvor blant andre Kronprinspresse Victoria deltar

Gøteborg ble nylig kåret til verdens mest bærekraftige by av det verdensberømte reiselivsmagasinetLonely Planet.Åpningen er ventet å tiltrekke seg mange opplevelseslystne svensker og parken forventer storinnrykk av norske gjester så fort det lettes i reiserestriksjonene.

Om Göteborg & Co AB

Göteborg & Co AB
Mässans gata 8

+46313684031https://www.goteborg.com/

Om Gøteborg
Gøteborg er kjent for Volvo, Liseberg, vakre skjærgårsøyer og fisk og skalldyr i verdensklasse. I tillegg er Gøteborg kåret til verdens mest bærekraftige by.

Ta en kaffe i den vakre gamlebyen i Haga, besøk fantastiske Göteborgs Konstmuseum, test håndverksøl og shop design. Eller besøk noen av de kule barene eller restaurantene. Om du heller vi ha naturopplevelse finner du skjærgården, dype skoger og rolige innsjøer like utenfor bykjernen. Gøteborg ligger kun tre timer fra norskegrensen og er med sine nær 650 000 innbyggere den største byen i Norden utenom hovedstedene.

Om Göteborg & CO
Göteborg & CO ønsker å få enda flere til å oppdage og velge Gøteborg. Det gjøres ved å utvikle Gøteborg som bærekraftig destinasjon for alle som lever og besøker byen. Göteborg & Co er en del av Göteborgs Stad, og er hovedselskap for kluster der både Liseberg, Got Event og Göteborgs Stadsteater inngår.

Følg pressemeldinger fra Göteborg & Co AB

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Göteborg & Co AB på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Göteborg & Co AB