Laserwash blir Bildusjen
- Vi har brukt mye tid på å forstå hva som er viktig for kunden og hvordan vi kan forme konseptet for å treffe kundebehovene enda bedre. I tillegg har vi doblet antall vaskehaller og vesentlig styrket organisasjonen. Det gir en godfølelse å endelig kunne lansere den nye merkevaren, sier Tommy Haltbrekken, direktør for nye bilholdstjenester i Møller Mobility Group.
Bildusjen – godfølelsen av ren bil med en skånsom, effektiv og rimelig bilvask
Navneendringen til Bildusjen er et ledd i å skape en helhetlig merkevare på tvers av lokasjoner og tydeliggjøre styrkene som har ligget der hele veien – nemlig å tilby en skånsom, effektiv og rimelig bilvask uten fare for riper.
- Spørreundersøkelser og intervjuer med bilvaskere viser at mange vegrer seg for å bruke maskinvask i frykt for skade på lakken. Folk flest vil ha en rask og skånsom bilvask, i trygge, åpne haller. Gjennom den nye merkevaren ønsker vi å få frem at vårt børsteløse konsept dekker deres behov, med null fare for riper og vasketid på kun 3-7 minutter. Og hva er vel mer skånsomt enn en dusj? sier Mattis Strande, markedssjef i Bildusjen.
Over de neste ukene vil alle hallene omprofileres, i tillegg til lansering av ny nettside og oppdatering av appen og øvrige digitale flater.
Nasjonale ambisjoner
Bildusjen har en tydelig ambisjon om å skape en ledende bilvaskkjede i det norske markedet, rettet mot både privat- og bedriftsmarkedet. Lansering av den nye merkevaren er en viktig milepæl på veien, men skal ikke bli en hvilepute.
- Med Bildusjen får vi en tydeligere identitet og en bedre brukeropplevelse, men er på ingen måte ferdige. Vi vil fortløpende se på hvordan vi kan gjøre bilvasken enda enklere for kundene, og ikke minst bli mer tilgjengelige ved etablere oss på mange nye steder rundt om i landet, sier Martin Stenshorne, daglig leder i Bildusjen.
__
Kontakter
Gurli Høeg UlverudKommunikasjonsdirektørMøller Mobility Group
Tel:+47 402 13 811gurli.hoeg.ulverud@moller.noBilder
Lenker
Om Møller Mobility Group
Følg pressemeldinger fra Møller Mobility Group
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Møller Mobility Group på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Møller Mobility Group
Møller Bil kjøper tre Porsche-forhandlere av Autozentrum Holding17.4.2024 13:00:00 CEST | Pressemelding
Møller Bil styrker sin posisjon i Norge ved å inngå avtale om oppkjøp av tre Porsche-forhandlere fra Autozentrum Holding. Overtakelsen markerer en betydelig milepæl for Møller Bil og Møller Mobility Group, og signaliserer deres ambisjon om betydelig tilstedeværelse i sport- og luksusbilsegmentet i Norge.
Solid resultat i et utfordrende marked20.2.2024 10:00:00 CET | Pressemelding
Møller Mobility Group leverer et resultat før skatt på 1.549 MNOK i 2023, en nedgang fra rekordresultatet på 2.649 MNOK i 2022. Omsetningen er 1 prosent lavere enn i fjor og resultatgraden ble 4 prosent mot 6,8 prosent i fjor. Dette er et godt resultat for Møller Mobility Group, men resultatutviklingen har vært svak i 3. tertial 2023.
Offensive i møte med tøft nybilmarked19.12.2023 12:30:31 CET | Pressemelding
Norges største bilimportør forventer et nybilmarked på så lite som 100.000 personbiler, og et varebilmarked på 25.000 kjøretøy, i 2024.
Mehrdad Amini blir ny CFO i Møller Mobility Group4.12.2023 10:00:00 CET | Pressemelding
Som kunngjort i sommer forlater Anna Nord Bjercke Møller Mobility Group. Det er nå klart at hennes etterfølger blir Mehrdad Amini.
Solid andretertial, men svært krevende markedsutsikter31.10.2023 08:30:00 CET | Pressemelding
Møller Mobility Group leverte et solid resultat i andre tertial, som følge av god takt på utleveringer og god utvikling på bruktbil- og servicemarkedet. Samtidig gjøres det nå tilpasninger for å justere organisasjon og drift til lavere volum.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom