Laserwash blir Bildusjen

I 2021 kom Møller Mobility Group inn på eiersiden og det siste året har det vært jobbet aktivt med å utvikle en helhetlig merkevare, forbedre kundeopplevelsen og rigge selskapet for vekst. Nå endrer Laserwash navn til Bildusjen.

- Vi har brukt mye tid på å forstå hva som er viktig for kunden og hvordan vi kan forme konseptet for å treffe kundebehovene enda bedre. I tillegg har vi doblet antall vaskehaller og vesentlig styrket organisasjonen. Det gir en godfølelse å endelig kunne lansere den nye merkevaren, sier Tommy Haltbrekken, direktør for nye bilholdstjenester i Møller Mobility Group.

Bildusjen – godfølelsen av ren bil med en skånsom, effektiv og rimelig bilvask
Navneendringen til Bildusjen er et ledd i å skape en helhetlig merkevare på tvers av lokasjoner og tydeliggjøre styrkene som har ligget der hele veien – nemlig å tilby en skånsom, effektiv og rimelig bilvask uten fare for riper.

- Spørreundersøkelser og intervjuer med bilvaskere viser at mange vegrer seg for å bruke maskinvask i frykt for skade på lakken. Folk flest vil ha en rask og skånsom bilvask, i trygge, åpne haller. Gjennom den nye merkevaren ønsker vi å få frem at vårt børsteløse konsept dekker deres behov, med null fare for riper og vasketid på kun 3-7 minutter. Og hva er vel mer skånsomt enn en dusj? sier Mattis Strande, markedssjef i Bildusjen.

Over de neste ukene vil alle hallene omprofileres, i tillegg til lansering av ny nettside og oppdatering av appen og øvrige digitale flater.

Nasjonale ambisjoner
Bildusjen har en tydelig ambisjon om å skape en ledende bilvaskkjede i det norske markedet, rettet mot både privat- og bedriftsmarkedet. Lansering av den nye merkevaren er en viktig milepæl på veien, men skal ikke bli en hvilepute.

- Med Bildusjen får vi en tydeligere identitet og en bedre brukeropplevelse, men er på ingen måte ferdige. Vi vil fortløpende se på hvordan vi kan gjøre bilvasken enda enklere for kundene, og ikke minst bli mer tilgjengelige ved etablere oss på mange nye steder rundt om i landet, sier Martin Stenshorne, daglig leder i Bildusjen.

Mattis Strande og Martin Stenshorne