La smartklokken hjelpe med å få kontroll på helsen

En smart sportsklokke er et utmerket verktøy for deg som vil vite mer om helsen din ettersom den gir deg informasjon om alt fra puls og hvile til posisjon og hastighet. Alt dette er med på å oppmuntre til en sunnere livsstil – slik at du kan bli ditt beste jeg. Med andre ord kan smarte sportsklokker og appene som er tilgjengelige hjelpe deg med å bygge din personlige helsedatabase: et digitalt bilde av hvordan du trener, hviler, restituerer og føler deg. Huawei har avanserte målemetoder og apper, og ved hjelp av disse verktøyene kan brukere lage vitenskapsbaserte opplæringsplaner.

Hold styr på trivselen – Livet kan ofte være fullt av stress, så det er kjekt å kunne måle hvordan du har det og ta aktive valg utfra dette. Ved hjelp av dagens moderne sportsklokker har dette blitt enklere. Huawei Watch GT 3, som er kompatibel med både iOS og Android, støtter den nyeste pulsmåleteknologien, som gjør det mulig å måle både puls og syrenivået i blodet med enda større presisjon, døgnet rundt. Klokkens design er ikke bare ment å se bra ut, den er også designet for å redusere forstyrrelser med sikte på å forbedre kvaliteten på pulsmålingen. Utover dette kan du bruke klokken aktivt til å stille inn påminnelser om hva du trenger, for eksempel å gå en tur eller strekke på bena, få frisk luft eller bare ta en pause. Nylig avslørte også teknologiselskapet sin oppgraderte utgavene av klokken, HUAWEI WATCH GT 3 Pro Titanium Edition og Ceramic Edition. Disse vil være tilgjengelig fra 31.mai 2022.

Mål aktivitetene dine – Mange har som mål å leve sunnere, og trening er viktig for å føle seg bedre og for å oppnå dette målet. Ved å sette seg ulike mål kan man se fremgangen, hvilket har en motiverende effekt på de aller fleste. Ved hjelp av Huawei Watch GT3-familien kan du lage skreddersydde planer med personlige treningsmål og følge med på utviklingen direkte i klokken. I tillegg kan den gi stemmepåminnelser om mål og status samt tilbakemelding om fremgang. En spesifikk aktivitet passer ikke nødvendigvis for alle og derfor finnes det over 100 ulike treningsmoduser, inkludert 18 profesjonelle, slik at brukerne finner de aktivitetene som passer dem. I tillegg kan de som liker å trene utendørs bruke sportsklokkens innebygde GPS-posisjonering med to frekvenser som gir en mer presis plassering. For å kunne utnytte alle funksjonene som klokken byr på, kreves det et kraftig batteri. 46 mm Watch GT 3 tilbyr en batterilevetid på opptil 14 dager mens 42 mm Watch GT 3 tilbyr en batterilevetid på opptil 7 dager ved normal bruk. Watch GT 3 Pro Titanium Edition trenger bare fem minutter med hurtiglading for 24 timers bruk, og har 14-dagers batterilevetid.

Tenk på restitusjonen din – Ved trening er det viktig å restituere mellom øktene for å nå treningsmålene dine. Kroppen må få hvile for at treningen skal gi ønsket resultat, og der kan Huawei Watch GT 3- familien, med funksjoner som måler både søvn og restitusjon, være til stor hjelp. Klokken har et bredt spekter av verdier den kan måle, noe som gjør det enkelt for brukeren å skape et helhetsbilde av hvordan kroppen har det. Den kan hjelpe med å gi tips og råd basert på alle dataene og faktaene den er lastet med. Du kan for eksempel stille inn påminnelser om å slappe av en time før leggetid, noe som er svært viktig for å forbedre søvnkvaliteten og dermed treningsutbyttet.

Viktig å huske på – En smart sportsklokke kan aldri kan erstatte en reell omsorgskontakt ved symptomer som kan tyde på sykdom.

Pris og tilgjengelighet
Huawei Watch GT 3-serien finnes hos en rekke forhandlere. Nå kan du også oppgradere til Watch GT Pro Titanium Edition. I denne utgaven er en rekke funksjoner oppgradert, blant annet maskinvare, design, helse- og aktivitetsmåling. Utseende på klokken er også mer raffinert enn tidligere modeller, da det slitesterke materialet titan er tatt i bruk. Resultatet er en stilren og tidsriktig smartklokke.

Du finner også WATCH GT 3 Pro Ceramic Edition, en mindre og et trendy PRO-alternativ. Klokken kommer med ramme i både gull og sølv, og følger flere trender i motebildet rettet mot den stilige brukeren som setter pris på både smarte funksjoner og design.

HUAWEI WATCH GT 3 Pro Titanium Edition og Ceramic Edition er nå tilgjengelige til en veiledende pris fra 3,990.