Intelligent verden i fokus på Huawei Global Analyst Summit

Konferansen Huawei Global Analyst Summit 2021 varer fra 12. til 14. april og streames direkte fra Shenzhen i Kina. Årets konferanse, den attende i rekken, legger vekt på Huaweis visjon for en intelligent verden innen 2030.

Huawei Analyst Summit 2021 varer fra 12. til 14. april.

Årets tema er "utviklingen av en fullt sammenkoblet og intelligent verden" og på konferansen vil ekspertene diskutere blant annet:

• Hvordan informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT) kan brukes til å skape løpende verdi for kundene.

• Hvilke tiltak er nødvendige for at næringen skal vokse og være i stand til å bygge økosystemer som muliggjør suksess for alle involverte parter.

• Hvordan vi kan tilrettelegge for åpen innovasjon og inkluderende utvikling for å skape større verdier for samfunnet.

Som følge av pandemien vil årets konferanse være et hybridarrangement som finner sted både på stedet i Shenzhen og online. Blant deltakerne er bransjeeksperter fra hele verden som i tre dager vil diskutere og dele sin innsikt i bransjetrender, teknologiske innovasjoner og globalt samarbeid.

Keynote-talerne inkluderer Huaweis roterende styreleder Eric Xu, samt eksperter fra selskaper som China Mobile, China Telecom Guangxi, Shanghai Baosight Software og Nreal (Wuxi) Technology.

Eric Xu understreket i sin presentasjon at vi i den nærmeste fremtid vil befinne oss i et komplekst globalt miljø der covid-19 og geopolitisk usikkerhet skaper utfordringer for alle organisasjoner, selskaper og land.

– Vi har stor tro på at digital teknologi vil finne nye løsninger på problemene vi alle står overfor. Huawei vil fortsette å innovere og drive digital transformasjon fremover med våre kunder og partnere for å bygge en fullt oppkoblet og intelligent verden, sa Eric Xu.

Se online streaming her: https://www.youtube.com/channel/UCtjV1_XU6gvPYyreaFScxBQ

Mer informasjon om Huawei Global Analyst Summit 2021 finner du her: https://www.huawei.com/en/events/has2021

Huawei Analyst Summit 2021 varer fra 12. til 14. april.
Eric Xu,  roterende styreleder i Huawei
Eric Xu, roterende styreleder i Huawei

Huawei og er en ledende global leverandør av informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Vi har rundt 197 000 ansatte i flere enn 170 land og regioner, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte. Vår visjon og oppgave er å bringe digitale løsninger og produkter til alle mennesker, hjem og organisasjoner for en fullt oppkoblet, intelligent verden.

For mer informasjon, følg oss på: www.linkedin.com/company/huawei-norge/

Helse-tech app fra franske Withings tilgjengelig i HUAWEI AppGallery27.4.2021 12:45:16 CEST | Pressemelding

Oslo, Norge, 27. April 2021. Huawei, et ledende globalt teknologiselskap og selskapet bak verdens tredje største økosystem for smart forbrukerelektronikk, annonserer et nytt tilskudd til den voksende appbutikken HUAWEI AppGallery. Det er det franske selskapet Withings som lanserer sin helse-tech app Health Mate. Appen visualiserer dine helsedata fra Withings’ smarte enheter, og gir nyttige tips og innsikt i egen helse. Gjennom HUAWEI AppGallery leveres Health Mate til millioner av brukere i mer enn 170 land og på 11 språk3. - Vi er veldig fornøyde med å gjøre Health Mate tilgjengelig i AppGallery. I Withings mener vi at helse er et universielt tema, og vi jobber hardt for å nå alle våre kunder, sier Audrey Rampazzo, Marketing Manager at Withings. Rask og effektiv implementering - Samarbeidet med Withings er et godt eksempel på hvordan Huawei jobber tett sammen med partnere for å gi våre brukere tilgang til sine favorittapper. Vi ser frem til samarbeidet og veksten videre med Withings i