HUAWEI Wearables integrert med Strava

14. oktober 2022, OSLO – Huawei har annonsert at selskapet muliggjør dataintegrasjon fra HUAWEI Health til Strava, som betyr at alle med en Huawei wearable-enhet nå kan eksportere dataene til sin Strava-konto og dra nytte av appens mange aktivitetssporings- og fellesskapsfordeler.

TILGJENGELIG: Strava er nå mulig å integrere med HUAWEI Wearables. Foto: Huawei

Nå kan personlig ytelsesdata samlet via HUAWEI Health, samt detaljert ruteaktivitet, sømløst overføres til brukerens Strava-konto. Takket være Huaweis ledende TruSeen™-teknologi og multisystem dual-band GNSS-teknologi, kan Strava-brukere nå dra nytte av mange av de vanlige egenskapene til Huaweis wearable-enheter, inkludert lang batterilevetid og nøyaktig sporing av ytelsesdata.

Funksjonaliteten er tilgjengelig over hele Europa, inkludert Norge, og er kompatibel med alle Huawei wearables-enheter, inkludert de nyeste flaggskipene HUAWEI WATCH GT3 Pro og HUAWEI GT Runner.

Tollef Vollan, leder for forretningsutvikling i Huawei Norge, sier: ''HUAWEI Health fortsetter å være den foretrukne plattformen for omfattende sporing av helse- og treningsaktiviteten til våre brukere. Samtidig anerkjenner vi populariteten til Strava, spesielt appens fellesskap og delingsmuligheter. Vi etterstreber alltid å tilby våre kunder valg og fleksibilitet, og ser frem til å introdusere Strava-brukere til de mange fordelene med Huaweis wearable-teknologi. Vi er glade for å ta nok et positivt skritt fremover, og bygge et sterkt helse- og treningssamfunn over hele verden".

Hvordan synkronisere HUAWEI Health med Strava:

1. Logg inn på din HUAWEI Health app
  2. Klikk på “Meg”
  3. Scroll ned og velg “Personvernbehandling”
  4. Velg “Datadeling- og autorisasjon”
  5. Trykk på “Strava”
  6. Trykk på “Connect with Strava”
  7. Du blir deretter dirigert til Strava sin hjemmeside, hvor du må angi dine Strava-kontodetaljer og logge på kontoen din
  8. Tillat at HUAWEI Heath-appen kobles til Strava-kontoen din ved å trykke på “Authorize”

For mer informasjon om hvordan å koble til Strava med HUAWEI Health-appen, besøk Huawei sin YouTube-kanal.

For mer informasjon og for å se hele utvalget av Huawei-wearables, besøk Huawei sine hjemmesider.

Om HUAWEI Health

HUAWEI Health App registrerer aktiviteten din i over 100 forskjellige aktiviteter på tvers av alle ferdighetsnivåer. Enten du ønsker å kickstarte treningsrutinen din, overvåke helsen din eller enkelt administrere smarte wearable-enheter, har HUAWEI Health Appen det du leter etter. Det er din foretrukne, integrerte helse- og treningspartner. Du kan holde dataene dine for deg selv, eller dele dem, det er opp til deg. Det siste innen helse- og treningsteknologi, gjort enkelt, sikkert og lett å bruke. HUAWEI Health+ er også tilgjengelig via abonnement for de som leter etter en enda mer omfattende plattform.

TILGJENGELIG: Strava er nå mulig å integrere med HUAWEI Wearables. Foto: Huawei
SYNK NÅ: Strava er nå mulig å integrere med HUAWEI Wearables. Foto: Huawei
Last ned bilde
SLIK GJØR DU DET. Slik setter du opp Strava integrasjonen på din smarttelefon. Foto: Huawei
Last ned bilde

Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloud computing. Huaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.

Web Summit 2022: Huawei viser frem imponerende vekst og innovasjon3.11.2022 10:30:00 CET | Pressemelding

Oslo, Norge, 03. november 2022. Huawei, et av de ledende globale teknologiselskapene, annonserte en rekke forretningsoppdateringer og innovasjoner under sin årlige utviklerkonferanse HDC.Europe på Web Summit 2022. Over 200 utviklere og bedriftsledere deltok på konferansen hvor Huawei diskuterte HUAWEI Mobile Services (HMS) sin vekst, inkludert selskapets kommende teknologi og visjon for 2023.

HUAWEI Ads presenterer globale samarbeid og innovative løsninger på bransjemessen DMEXCO22.9.2022 12:30:00 CEST | Pressemelding

Huawei Ads fortsetter å ekspandere i raskt tempo i Europa. Som neste steg i utviklingen av deres annonseøkosystem inngår selskapet nå nye samarbeid. På bransjemessen DMEXCO 2022 forteller Huawei mer om de nye partnerskapene, og et antall innovative og kreative løsninger som skal hjelpe utgivere og annonsører å finne nye målgrupper og styrke deres merkesikkerhet.