Huawei Watch GT3 Pro: En trendy og smart klokke til allslags bruk

I juni kunne Huawei endelig lette sløret på deres nyeste klokkemodell: Huawei Watch GT 3 Pro. Klokkeserien er selskapets flaggskip innen smarte klokker, og blant de nye variantene finner du en keramisk modell som treffer både på stil, trend og brukervennlighet.

Klokken er for mange prikken over i-en i et hvilket som helst antrekk. Noen sverger til det tidløse og klassiske, andre etter design og trend eller smart teknologi. Det siste tiåret har det skjedd mye på klokkefronten i lys av teknologisk innovasjon. Det tidløse smykket har gått fra å være noe som viser tiden og som tikker av for din personlige smak, til å bli en kompanjong for både trening og hverdagssysler.

Med WATCH GT 3 Pro Ceramic Edition ønsket Huawei å henvende seg til brukeren som både er opptatt av design, trend og teknologi. Den nye, smarte klokkemodellen kommer med en ramme i både gull og sølv, og er inspirert av skjellets korrugerte rør og krusningen på havet. Urkassen har 24 utsøkte «bølger» som symboliserer 24 timer og 24 soltermer. Klokken kombinerer de klassiske designelementene fra øst og vest, og tolker en annen type estetikk med et nytt designspråk, for å tilfredsstille fantasien til en luksusklokke.

Kombinerer design med brukervennlighet

I tillegg til å treffe på flere designelementer, er også brukervennlighet i forsetet i Huaweis WATCH GT 3 Pro. Klokken har hele 7-dagers batterilevetid, og trenger kun å lades i 10 minutter for en hel dag med bruk. Det finnes også en rekke muligheter for måling av både helse og trening, i tillegg til over 100 ulike treningsmoduser. For å få din helt personlige vri kan du også velge mellom over 10.000 nedlastbare design på urskiven. I klokken finner du også flere andre egenskaper som kommer deg til nytte i hverdagen:

• I helseappen kan man overvåke egne aktiviteter og helse, som hjertefrekvens. De som liker å trene utendørs vil også ha glede av den innebygde GPSen med dobbel frekvens som kan oppgi din posisjon med langt større nøyaktighet enn før.
  • Hør på musikk ved å koble øretelefonene direkte til klokken via Bluetooth, på den måten slipper du å ha med mobilen på løpetur.
  • Svar på telefonsamtaler eller SMS direkte fra klokken.

Huawei WATCH GT 3 er kompatibel med både Android og IOS.

Noe for enhver smak og livsstil

I desember lanserte også Huawei WATCH GT3 med et lekkert bånd og urskive i gull. En klokke hvor både design og teknologi harmonerer sammen. Med tidløst design som spenner seg fra det ultramoderne, til det elegante og funksjonelle, blir det enkelt å finne uttrykket som matcher antrekk, humør og dagsplan. Klokken har også de samme egenskapene for trening og måling som PRO-modellen som nylig ble lansert.

Pris og tilgjengelighet

HUAWEI WATCH GT 3 Pro Ceramic Edition vil være tilgjengelig fra 31.mai 2022 til en veiledende pris fra3,990 NOK.

HUAWEI WATCH GT 3 42mm Gull til en veiledende pris på 2,220 NOK.

Om Huawei Consumer Business Group

Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloud computing. Huaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.

For mer informasjon, besøk: http://consumer.huawei.com/no

La smartklokken hjelpe med å få kontroll på helsen1.6.2022 09:11:47 CEST | Pressemelding

En smart sportsklokke er et utmerket verktøy for deg som vil vite mer om helsen din ettersom den gir deg informasjon om alt fra puls og hvile til posisjon og hastighet. Alt dette er med på å oppmuntre til en sunnere livsstil – slik at du kan bli ditt beste jeg. Med andre ord kan smarte sportsklokker og appene som er tilgjengelige hjelpe deg med å bygge din personlige helsedatabase: et digitalt bilde av hvordan du trener, hviler, restituerer og føler deg. Huawei har avanserte målemetoder og apper, og ved hjelp av disse verktøyene kan brukere lage vitenskapsbaserte opplæringsplaner.