Huawei WATCH GT 3 Pro kåret til beste smartklokke

Under årets EISA Awards, den store kåringen for forbrukerrettede teknologiprodukter, kunne Huawei juble over førsteplassen i kategorien for det beste smartklokkeproduktet. Prisen understreker Huawei Watch GT 3 Pro som industriledende innen smarte klokker.

Oslo, 23.08.22 – Denne uken ble det kjent at Huawei Consumer Business Group (CBG) mottok pris for deres seneste lanserte smartklokke, WATCH GT 3 Pro, av Expert Imaging and Sound Association (EISA). Basert på uavhengige tekniske vurderinger fra over 60 internasjonalt respekterte journalister innen forbrukerelektronikk, fikk Huaweis smartklokke tittelen «Beste smartklokkeprodukt for 2022-2023.

Det er tredje året på rad at Huawei blir tildelt denne kategorien. Prisen kommer i kjølvannet av flere andre publikasjonspriser for Huawei WATCH GT 3 Pro, som også har vunnet prestisjetunge bransjepriser fra blant annet Android Headlines, Tech Advisor og PhoneArena.

I juryens begrunnelse refererer EISA til Huawei WATCH GT 3 Pro som «Huaweis mest polerte og perfeksjonerte smartklokke hittil». Videre hyller de det «klassiske og luksuriøse designet», som består av en bakside av keramikk og titan, og en overflate av safirglass – samt den «skarpe og fargerike AMOLED-skjermen». Klokkens «avanserte operativsystem» og «mengde applikasjoner» ble også trukket frem – i tillegg til overvåkningen av oksygennivå i blodet, stresstesting, vannmostand og dens «eksepsjonelle batterilevetid».

Det siste produktet i Huaweis populære WATCH GT-serie, er selskapets flaggskip innen smarte klokker. Produktet kombinerer utsøkt håndverk med avansert estetikk, slik at brukere kan ta helsen og kondisjonen til neste nivå – eller til nye farvann takket være installasjonen av 5ATM, og med det 30 meter med vanntett dykking.[1] WATCH GT 3 Pro har et imponerende ytre, enten i titan eller i et keramisk fargevalg, og er den ultimate treningskompanjongen.

Den smarte klokken leverer enda lenger batterilevetid og 30 prosent raskere ladetid enn forrige generasjon. HUAWEI WATCH GT 3 Pro tilbyr også en rekke spesialiserte sporingsfunksjoner som kan hjelpe brukere med å forbedre sine daglige gjøremål. Dette spenner fra enhetens mer enn 100 treningsmoduser og EKG-analyse til klokkes Smart Heart Rate Monitoring og søvnmåleren HUAWEI TruSleep 2.0 søvnsporer. I tråd med selskapets strategi for sømløs tilkobling, kan klokken også parres med andre smartenheter fra Huawei, og iOS- og Android-telefoner.

- Vi i Huawei føler oss beærer over å motta prisen for beste smartklokke 2022-2023 fra EISA, for produktet HUAWEI WATCH GT 3 Pro. Spesielt når det er tredje året på rad vi mottar den anerkjente smartklokke-prisen, sier Chief Operating Officer i Huawei Kevin Ho om prisen.

Han fortsetter:

- Huawei har i lang tid forpliktet seg til å bruke teknologi for å forbedre og effektivisere hverdagen, slik at vi kan oppnå både profesjonelle og personlige mål som bidrar til å stryke selvfølelsen. Med sin overflod av helse- og treningsfunksjoner er HUAWEI WATCH GT 3 Pro det perfektet eksemplet på hvordan Huaweis forbrukerteknologi kan hjelpe oss til å bli en bedre versjon av oss selv.

EISA består av ekspertmedier fra hele spekteret av forbrukerelektronikk i over 30 land, og er delt opp i seks ekspertgrupper, som inkluderer mobile enheter, Hi-Fi, hjemmekinolyd og elektronikk i bilen. Hvert år nominerer EISA-medlemmer en liste over produkter som de anser som enestående utøvere i hver av disse ekspertgruppene. Nominasjonene presenteres deretter på EISAs generalforsamling, hvor medlemmene gjennomfører en grundig overveielse før de stemmer på vinneren av hver kategori. Denne prestisjetunge prisen fra EISA legges til en lang og strålende liste over produktpriser som HUAWEI WATCH GT 3 Pro nylig har mottatt.

HUAWEI WATCH GT 3 Pro er også navngitt som Editor's Choice av Android Headlines, PhoneArena og Tech Advisor, og har konsekvent blitt trukket frem for sitt førsteklasses utseende og omfattende funksjonssamling. I sin anmeldelse kalte Android Headlines enheten for et «overbevisende tilbud» med «mye forbedret programvare», en «utmerket skjerm» av «top-notch kvalitet». PhoneArena trakk i mellomtiden ut HUAWEI WATCH GT 3 Pro for HarmonyOS sitt Bluetooth-tilbud, fridykkings-modusen og trådløse lademuligheter. Tech Advisor beskrev at smartklokken «skiller seg ut i sfæren av bærbare enheter», og berømmet på samme måte HUAWEI WATCH GT 3 Pro for sitt «attraktive, førsteklasses design» og dets «rike» og «varierte» «førstepartsfunksjonalitet».

Om Huawei Consumer Business Group

Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloud computing. Huaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.

For flere oppdateringer fra Huawei Consumer BG, følg oss på:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobile/

Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobile