HUAWEI presenterer neste generasjons smart-produkter

Oslo, Norge, 18.05.2022: Huawei, et ledende globalt teknologiselskap og selskapet bak verdens tredje største økosystem for smart forbrukerelektronikk presenterte en rekke nye maskinvareprodukter under et lanseringsevent i Milan i dag. HUAWEI WATCH GT3 Pro, HUAWEI WATCH FIT 2, og HUAWEI Band 7 var blant produktene som ble lansert.

På lanseringsarrangementet fremhevet også Richard Yu, administrerende direktør i Consumer Business Group, Huaweis aktive jobb med å optimalisere brukeropplevelsen for å oppfylle strategien og visjonen om et sømløst AI-liv. Videre var fokuset rettet på kommende produkter:

HUAWEI WATCH GT3 Pro

Huawei har nå annonsert PRO-versjonen av den populære klokken WATCH GT 3. HUAWEI WATCH GT3 Pro har et elegant design med høyteknologiske materialer, oppdaterte egenskaper som 14-dagers batteritid, og helsestyringsprogram for hele dagen. Du kan lese mer om klokken her.

HUAWEI WATCH FIT 2

Den smarte treningsklokken er spesielt utviklet for å hjelpe brukeren med å trene hvor som helst, med 97 inkluderte treningsmoduser. I tillegg kommer WATCH FIT 2 med sin egen animerte personlig trener for 7 utvalgte moduser som enkelt demonstrerer og motiverer brukeren gjennom treningsøktene.

HUAWEI Band 7

HUAWEI Band 7 skiller seg ut blant konkurrentene, og tilbyr profesjonelle funksjoner innen vitenskapelig helse og trening. Treningsarmbåndet Band 7 har en tykkelse på mindre enn 10 mm, og veier kun 16g (1).

Huawei kunne også annonsere andre spennende produkter innen helse og trening:

• HUAWEIMate Xs 2 deres nye flaggskip innen sammenleggbare smarttelefoner.
  • HUAWEI WATCH Dden første EKG- og blodtrykksovervåkingsenheten (2) for håndleddet, kun 1/6 av størrelsen til en tradisjonell blodtrykksmåler.
  • HUAWEI S-TAG hjelper brukeren å forstå treningsstatusen sin og forbedre løpeeffektiviteten, samtidig som den reduserer risikoen for skader gjennom multifunksjonelle og dynamiske bevegelsessensorer.

Notes

1. Faktiske produktfunksjoner og spesifikasjoner (inkludert, men ikke begrenset til utseende, farge og størrelse), samt faktisk skjerminnhold (inkludert, men ikke begrenset til bakgrunner, brukergrensesnitt og ikoner) kan variere.
  1. Dette produktet er ikke et medisinsk utstyr. Data innhentet under bruk av dette produktet er kun for referanse, og skal ikke bruker til medisinsk forskning, diagnostikk eller behandlingsformål.

Om Huawei Consumer Business Group

For mer informasjon, besøk: http://consumer.huawei.com/no