Huawei på IKT- turné gjennom Europa

Huawei er i gang med en europeisk IKT-turné i inneværende år. Turnéen, som har fått navnet «Digital Transition to New Value Together» går gjennom flere land i Norden samt Øst- og Sør-Europa. Målet er å møte å møte kunder, partnere, media og bransjekollegaer.

Kommer til Aker Brygge den 7. juni

Turnéen startet i mai og varer til september. Første stopp i Norge var Stavanger 2 juni og tirsdag 7 juni er Huawei på plass på Aker Brygge, Bryggetorget 3, i Oslo. Her vil et utstillingslokale settes opp for dagen, før turen går videre til Sverige.

Det er Huaweis Enterprise Business Group som står bak turnéen. Produktene som vises frem er for eksempel et trådløst intelligent campusnettverk, lagring, full-stack datasentre og Huawei Clouds som gir stabile og pålitelige skytjenester. Huawei vil også demonstrere de nyeste løsningene for ulike områder som utdanning, offentlig sektor, finans, nettleveranser (ISP) og energiløsninger.

Huawei er opptatt av at teknologi spiller på lag med, og ikke i mot naturen. Målet er å redusere skadevirkningene av menneskelig aktivitet på planeten. Derfor vil vil det også bli demonstrert prosjekter hvor digital teknologi blir brukt til akkurat dette. Slike prosjekter i Europa er alle under paraplyen, TECH4ALL, Huaweis langsiktige digitale inkluderingsinitiativ.

-        «Turneen skal vise de viktigste produktene og løsningene som trengs for å fortsette omstillingen. Vårt ønske er å oppmuntre til åpne diskusjoner, dele kunnskap og gi et innblikk i hva som kan være fremtiden. Huawei ønsker å støtte veksttiltak i lokalsamfunn og bedrifter ved bruk av teknologi» , sier Willi Song, president i Huawei Øst-Europa og Nordic European Enterprise Business Group.

Lenke til turneen: https://e.huawei.com/se/special_topic/event/2022q1/2022-CEE-Roadshow

Kommer til Aker Brygge den 7. juni

La smartklokken hjelpe med å få kontroll på helsen1.6.2022 09:11:47 CEST | Pressemelding

En smart sportsklokke er et utmerket verktøy for deg som vil vite mer om helsen din ettersom den gir deg informasjon om alt fra puls og hvile til posisjon og hastighet. Alt dette er med på å oppmuntre til en sunnere livsstil – slik at du kan bli ditt beste jeg. Med andre ord kan smarte sportsklokker og appene som er tilgjengelige hjelpe deg med å bygge din personlige helsedatabase: et digitalt bilde av hvordan du trener, hviler, restituerer og føler deg. Huawei har avanserte målemetoder og apper, og ved hjelp av disse verktøyene kan brukere lage vitenskapsbaserte opplæringsplaner.