Huawei lanserer verdens første True Wireless-ørepropper med intelligent, dynamisk støykansellering

Nye Huawei FreeBuds Pro gir utmerket lyd, design og komfort. I tillegg kommer de med intelligent, dynamisk støykansellering.

Huawei har designet nye FreeBuds Pro med fokus på stil og komfort. Minimalisme har vært et viktig prinsipp, så FreeBuds Pro inneholder ingen unødvendige designelementer som ikke bidrar til funksjonaliteten.

Øreproppene går inn i øregangen og tilbyr derfor tre forskjellige størrelser silikonputer. Huawei AI Life-appen hjelper deg med å finne riktig passform, ved hjelp av en såkalt «fit detection»-funksjon. Denne er utviklet ved hjelp av ørekanal-data fra over 1000 brukere verden over, som er samlet inn og analysert av Huawei Audio Lab.

Den firkantede stammen til øreproppene er slank, men huser viktige funksjoner og bidrar til å fjerne støy fra omverden. Designen sørger for at øreproppene ikke blir påvirket av vind, slik at du får god lyd selv om du er på fjellet, på joggetur eller sitter på sykkelen. For å kontrollere volum, skru av og på støykansellering, svare på samtaler eller bytte sanger, stryker du bare over utsiden av øreproppene. FreeBuds Pro kjenner igjen dine personlige bevegelser slik at feilregistrerte berøringer tilhører sjeldenheten, enkelt og intuitivt..

Redefinerer støykansellering med verdens første intelligente, dynamiske støykansellering

Huawei FreeBuds Pro er selskapets flaggskip innen lyd og gir en utmerket lydopplevelse. Denne blir forbedret med nye og smarte funksjoner som vil redefinere True Wireless-markedet.

Huaweis lydingeniører har lagt til spesialtilpasset, dynamisk fjæring mellom høyttaleren og driveren. Dette er inspirert av ledende Hi-Fi-produsenter og bistår med å stabilisere det akustiske systemet i øreproppene, noe som gir mindre vibrasjoner og bedre lyd. Dette er komplementert med en dynamisk equalizer som bruker data fra mikrofonen til å automatisk tilpasse lyden etter brukerens øretype.

Huawei FreeBuds Pro også er verdens første True Wireless-ørepropper som har intelligent, dynamisk støykansellering. Den kan fjerne lyder helt opp til 40 desibel[1]. I tillegg kan de doble mikrofonene på innsiden og utsiden av proppene identifisere støy rundt deg og bytte mellom tre forskjellige støykanselleringsmoduser – Ultra Mode, Cozy Mode og General Mode.

Når aktiv støykansellering er aktivert varer batteriet opp til 4,5 timer, mens det kan vare hele 7 timer hvis man har det skrudd av. For å aktivere eller deaktivere støykanseleringen, klyper du bare på siden av øreproppene.

I tillegg er Huawei FreeBuds Pro verdens første intelligente, to-antenners Bluetooth-ørepropper. Hver av proppene er utstyrt med to Bluetooth-antenner som gir den en 360 graders rekkevidde og en stabil forbindelse.

Flere smarte funksjoner

En hel rekke andre smarte funksjoner gjør også Huawei FreeBuds Pro en fryd å bruke. «Awareness Mode» og «Voice Mode[2]» bruker de to mikrofonene til å gi deg lyd fra omverden når du krysser veien eller er i en samtale. I tillegg har den såkalt «Dual Connection», som gjør at du kan være tilkoblet to enheter og bytte mellom disse sømløst. Dette fungerer med Android, iOS og Windows.

Pris og tilgjengelighet

Huawei FreeBuds Pro kommer i tre farger; Carbon Black, Ceramic White and Sliver Frost. Freebuds Pro har en veiledende pris på 1990 NOK.

[1] Data obtained from real-person based model tests conducted in Huawei laboratory. 40dB is the maximum of noise cancellation. Actual effect may vary depending on the user's ear size, the ear tips used, ear canal structure, wearing position, user status (chewing, exercising etc.) and other conditions.

[2] Users can download the Huawei AI Life app and turn on the Awareness Mode and VoiceMode. Huawei smartphone users can download the HUAWEI AI Life app in HUAWEI App Gallery, and other Android users can refer to the "Quick Guide" in the package box and scan the QR code to download. HUAWEI AI Life app currently does not support iOS and Windows devices.

For mer informasjon, besøk: http://consumer.huawei.com/no

Følg oss på:

Facebook: facebook.com/HuaweiDevice