Huawei lanserer nye og spennede produkter 2 juni!

Huawei, et ledende globalt teknologiselskap og selskapet bak verdens tredje største økosystem for smart forbrukerelektronikk, har gleden av å invitere til global produktlansering, den 2. juni 2021 klokken 14.00-15.00

Under lanseringen vil vi introdusere Harmony OS, vårt nye operativsystem, samt vise frem nye og spennede produkter innenfor tre kategorier:

1. Lyd (TWS).
  2. Wearables.
  3. PC.

Klikk her eller se under for å følge med på eventet live!

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Global Produktlansering: Huawei

Om Huawei Consumer Business Group

Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloud computing. Huaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.