Huawei lanserer nye og spennede produkter 2 juni!

Huawei, et ledende globalt teknologiselskap og selskapet bak verdens tredje største økosystem for smart forbrukerelektronikk, har gleden av å invitere til global produktlansering, den 2. juni 2021 klokken 14.00-15.00

Under lanseringen vil vi introdusere Harmony OS, vårt nye operativsystem, samt vise frem nye og spennede produkter innenfor tre kategorier:

1. Lyd (TWS).
  2. Wearables.
  3. PC.

Klikk her eller se under for å følge med på eventet live!

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Global Produktlansering: Huawei

Om Huawei Consumer Business Group

Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloud computing. Huaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.

Huawei lanserer flaggskip Gaming - og PC-skjermer: HUAWEI MateView serien markerer selskapets inntog på markedet for PC-skjermer2.6.2021 18:04:48 CEST | Pressemelding

Oslo, Norge, 2. juni 2021: Huawei, et ledende globalt teknologiselskap og selskapet bak verdens tredje største økosystem for smart forbrukerelektronikk, kunne under dagens globale event avsløre lanseringen av HUAWEI MateView GT og HUAWEI MateView. Lanseringen markerer en introduksjon av skjermer til selskapets PC-produktportefølje. MateView bringer videre kvalitetene kjent fra HUAWEI Mate-serien, med sin banebrytende teknologi, stor pålitelighet og enestående kvalitet. HUAWEI MateView GT Buet ultrawide skjerm gir en spektakulær opplevelse HUAWEI MateView GT er Huaweis første buede skjerm. Den buede 21:9, 34-tommers skjermen støtter en oppløsning på 3440x1440. Den er designet for å maksimere spillytelsen og skape en spektakulær underholdningsopplevelse for spillere. Når det gjelder fargeytelse, er HUAWEI MateView GT perfekt for spill og videoredigering, ettersom den støtter DCI-P3-fargespekter. Hvert enkelt panel er profesjonelt kalibrert for å ha Delta E-verdi på <2. Videre støtter HUA

Nye HUAWEI Watch 3-serien lanseres: Flaggskip sportsklokker med ultralang batteritid og e-sim2.6.2021 16:59:07 CEST | Pressemelding

Oslo, Norge, 2. juni 2021. Huawei, et ledende globalt teknologiselskap og selskapet bak verdens tredje største økosystem for smart forbrukerelektronikk, kunne under dagens globale lanseringsevent avsløre deres nyeste flaggskipserie bestående av to modeller: HUAWEI Watch 3 Pro og HUAWEI Watch 3. Sportsklokkene kommer med ultralang batteritid, e-sim og forskninsgbaserte helse- og treningsfunksjoner som hjelper brukeren med måling av treningsaktiviteter og helseparametere. Gjennom den nye serien lanserer Huawei for første gang klokker med en høypresisjons temperatursensor for måling av hudtemperatur. Andre nye funksjoner er håndvask- og falldetektor. Begge klokkene kjører på operativsystemet HarmonyOS, som gir brukeren en intuitiv og smart opplevelse.