Huawei lanserer FreeBuds 4i – trådløse ørepropper med imponerende batterilevetid

Det nyeste produktet i trådløs lyd-kategorien til Huawei heter FreeBuds 4i. De trådløse øreproppene tilbyr god batterilevetid, aktiv støyreduksjon og trendy design. Huawei FreeBuds 4i arver mange av funksjonene til FreeBuds-serien, men til en rimeligere pris, slik at enda flere får muligheten til å nyte en god lydopplevelse.

Nye Huawei FreeBuds 4i har mange funksjoner som kan konkurrere med de dyrere alternativene. En av dem er batterilevetiden, som er blant de beste på markedet.

Når støyreduksjonen er slått av kan du nyte 10 timer med kontinuerlig musikkavspilling eller 6,5 timer med taleanrop. Med støyreduksjon på blir det henholdsvis 7,5 timer og 5,5 timer. Tar du med ladeetuiet, får FreeBuds 4i opptil 22 timers musikkavspilling eller 14 timer med taleanrop.

Videre gir den bransjeledende hurtigladeteknologien 4 timers lytting etter kun 10 minutter med lading, slik at du ikke trenger å bekymre deg for batteriet når du er på farten eller har dårlig tid. [1]

Med en utsalgspris på kun 990 NOK, er det med andre ord mye lytting til en rimelig pris.

‒ Huawei FreeBuds 4i er prissatt noe lavere enn våre tidligere produkter i samme kategori, uten at det verken går på bekostning av god lyd, design eller batterilevetid. Vi tror denne versjonen av FreeBuds vil passe den yngre, mer prisbevisste og aktive brukeren godt, sier PR-sjef i Huawei Norge, Henrik Smehaug.

Liten i størrelse og moderne design
Huawei FreeBuds 4i har også et utseende å være stolt av. Det ovale og kompakte designet på ladeetuiet er inspirert av den verdensberømte sorte sandstranden på Island, og vil passe perfekt i håndflaten din.

Øreproppene har gjennomgått tusenvis av runder med komforttester, noe som har resultert i et design som passer perfekt til øregangen. Dermed er de komfortable å gå med, selv om du har de i over lengre tid.

Huawei FreeBuds 4i vil være tilgjengelige i fargene Ceramic White og Carbon Crystal Black. Elkjøp har også tatt inn øreproppene, i et begrenset utvalg, i fargen Honey Red.

For deg som elsker popmusikk
Huawei FreeBuds 4i har flere komponenter som gir en god lytteropplevelse. Blant annet har de 10mm store dynamiske drivere, som gir en dypere basslyd. De trådløse øreproppene bruker også "PEEK+PU" polymer composite diaphragm-teknologi. Det gjør lyden kraftigere og mer fleksibel, samtidig som den får frem flere detaljer i lydbildet.

FreeBuds 4i er utviklet for å imøtekomme dine musikkbehov, og fungerer spesielt bra når du spiller av popmusikk. Det profesjonelle tuningteamet har kombinert forskjellige instrumenter, rytmer og vokalstiler i testingen, for å kunne tune lydkvaliteten slik at den passer til popmusikkens frekvens. Dette, i kombinasjon med den aktive støydempingen, gir god lyd selv i støyende omgivelser.

Fornemmer berøringen din nøyaktig
I tillegg til den gode lydopplevelsen, gir Huawei FreeBuds 4i en god brukeropplevelse. Du kan enkelt kontrollere musikkavspilling, taleanrop og styre støykanselleringen, ved hjelp av berøringsgester.

Når du bruker øreproppene med Huawei-smarttelefoner som kjører EMUI 10.0 eller nyere, støtter den også rask sammenkobling. Dette betyr at du får et popup-varsel på mobilen når du åpner ladetasken, slik at du enkelt kan koble de sammen. Når de er paret sammen, vises batteriinformasjonen til øreproppene og ladeetuiet direkte på mobilen din.

FreeBuds 4i er naturligvis også kompatibel med Android og iOS.

Behagelig lytteopplevelse
Huawei FreeBuds 4i plukker opp støy fra omgivelsene rundt gjennom mikrofonene, og skaper en omvendt lydbølge for å redusere den opplevde støyen. Algoritmene for støyreduksjon endrer optimaliseringen ut ifra hvilken type bakgrunnsstøy du har, enten det er fra et travelt kjøpesenter, biltrafikk, en togstasjon, kontorstøy eller skravling. Dermed får du en behagelig lytteopplevelse uansett hvor du befinner deg.

For å redusere bakgrunnsstøy når du er i telefonsamtaler, har Huawei FreeBuds 4i tre anti-interferens-teknologier som bidrar til å forbedre samtalekvaliteten. Den eksklusive teknologien gjør det mulig for mikrofonene å plukke opp stemmen din nøyaktig, det doble mikrofonsystemet har et spaltekanal-design for effektivt å redusere vindstøy og kunstig intelligens-støyreduksjonsteknologien filtrerer ut annet støy fra bakgrunnen.

Huawei 4i vil være tilgjengelige i Norge fra 6. april. Veiledende pris er 990 NOK.

[1] Dataene for lading og batterilevetid kommer fra Huaweis laboratorium. Det gjelder bare kablet lading, eller trådløs lading når ladeetuiet ikke har mindre enn 80% batteri igjen. Dataene kommer fra Huawei-laboratorier med standardforhold: volum på 50%, AAC-modus aktivert og ANC slått av. Den faktiske tilstanden kan variere ut ifra volum, lydkilde, miljø og brukervane.