Huawei introduserer FreeBuds Studio med smart dynamisk støyreduksjon og Hi-Fi-kvalitet

Huawei Consumer Business Group (CBG) kunngjorde i dag selskapets første trådløse hodetelefoner, Huawei FreeBuds Studio.

De nye hodetelefonene tilbyr en lytteopplevelse med Hi-Fi-kvalitet og opptil 48 kHz[1] bredbåndet høyoppløselig lydkvalitet. Den bransjeledende intelligente støyreduksjonen (ANC) gir deg tre moduser til forskjellige typer miljøstøy.

Huawei FreeBuds Studio er inspirert av geometri og enkelhet, og tilbyr et stilig utseende og en behagelig passform. Det er ikke bare en hodetelefon, men også en smartassistent som lar deg oppleve en bedre digital lydverden.

Inspirert av kunst

Huawei FreeBuds Studio kombinerer kunst med teknologi for et vakkert og komfortabelt design. I stedet for å bruke kompliserte former, er ørekoppene designet med enkle linjer og sirkler, med en metallisk matt tekstur for et førsteklasses utseende. En sylindrisk arm av rustfritt stål forbinder hodebåndet og ørekoppene og gir en unik design.

Ørekoppene måler 65mm*42mm, noe som gir en romslig passform for de fleste ørestørrelser. Øreputen i proteinlær føles ikke bare myk og behagelig, men gir også gode lydisolasjonseffekter. Hodebåndet har en strømlinjeformet design og kan strekke seg 150 grader, slik at den passer alle hodeformer og størrelser.

Høykvalitets lytteopplevelser

Takket være profesjonelle akustiske komponenter støtter Huawei FreeBuds Pro en ultrabred frekvensrespons på 4Hz - 48kHz, som er finjustert av lydeksperter.

Huawei FreeBuds Studio har en firelags 40 mm polymer høyttalermembran som gir et bredt frekvensområde og høy følsomhet. Huaweis egenutviklede L2HC trådløse lydkodeteknologi[2] oppnår en overføringshastighet på opptil 960 kbps[3]. Dette gjør at Huawei FreeBuds Studio virkelig kan gjengi original høykvalitetslyd med strålende detaljer.

Intelligent dynamisk støyreduksjon

Huawei FreeBuds Studio har en innovativ "TAT" dobbel lydisolasjon og aktiv støyreduksjon som demper uønsket støy med inntil 40dB[4]. Med den innebygde omkringsensoren og mikrofonsystemet kan hodetelefonene merke hvilket lydmiljø du er i og bytte sømløst mellom de tre forskjellige støyreduksjons-modusene, slik at du får best mulig støykansellering uansett hvor du er.

I tillegg støtter Huawei FreeBuds Studio bevissthetsmodus og talemodus[5], slik at brukerne kan følge med på omgivelsene og ha tydelige samtaler med hodetelefonene aktiverte. Det nye mikrofonsystemet med seks mikrofoner sørger for at stemmen din kommer tydelig frem i samtaler, samtidig som bakgrunnsstøy forsvinner.

Enkel tilkobling

Forbrukere vil forvente bedre konnektivitet framover, og Huawei FreeBuds Studio har fire-kanaler, dual-mode og dual-tilkobling. Dermed kan du koble hodetelefonene til to enheter samtidig, uten å måtte koble fra og koble til på nytt. Huawei FreeBuds Studio støtter dobbeltilkobling på Huawei-enheter, og på alle Android-, iOS- og Windows-enheter.

Huawei FreeBuds Studio er bransjens første trådløse hodetelefon med to antenner over øret som tilbyr 360 ° retningsbestemt Bluetooth-signaldekning, for en mer stabil forbindelse. Selv på steder med sterk signalforstyrrelse, som flyplasser, kan det doble antennedesignet identifisere og automatisk bytte til en annen frekvens med et sterkere signal. Det gir en sterk tilkobling og mer stabile telefonsamtaler.

Når Huawei FreeBuds Studio er fulladet, kan den spille musikk med den aktive støyreduksjonen aktivert i opptil 20 timer, eller 24 timer hvis støydempingen er slått av. Med bare 10 minutters hurtiglading kan Huawei FreeBuds Studio tilby fem timer musikkavspilling med støydempingen på, eller åtte timer hvis den er slått av[6].

Tilgjengelighet og pris kommer senere.

[1]Data fra laboratoriet til Huawei.

[2]L2HC krever HUAWEI Mate 40-serien eller HUAWEI P40-serien som kjører EMUI 11 eller nyere (unntatt lite-serien).

[3]Data fra laboratoriet til Huawei.

[4]Data fra laboratoriet til Huawei.

[5]Brukere kan laste ned HUAWEI AI Life-appen for å slå på talemodus i transparent-modus. Huawei-smarttelefonbrukere kan laste ned Huawei AI Life-appen i AppGallery, og andre Android-brukere kan se "Quick Guide" i boksen ved å skanne QR-koden for å laste ned. Foreløpig støtter ikke denne funksjonen iOS- og Windows-enheter.

[6]Data fra laboratoriet til Huawei. Den faktiske ladehastigheten kan variere i henhold til lademiljøet og bruken.

Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloud computing. Huaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.