Huawei har lansert strømmetjenestene Music og Video

De nye strømmetjenestene Music og Video gir norske Huawei-brukere tilgang til et stort utvalg av høykvalitetsunderholdning fra Warner-, Sony- og Universal Music, BBC, samt Rakuten, Stingray og ToonGoggles.

Huawei er i rivende utvikling om dagen. Verdens nest største mobilprodusent satser nå stort på AppGallery, en egenutviklet applattform der stadig flere lokale og internasjonale apper legges til. Nå lanserer selskapet i tillegg et stort og aktuelt strømmebibliotek med nyheter, filmer, serier og musikk fra anerkjente innholdsleverandører.

Norge blant de første i verden
Video blir i første omgang tilgjengelig i elleve land (Norge, Sverige, Danmark, Finland, Storbritannia, Frankrike, Tyskland, Italia, Spania, Tyrkia, Russland og Polen).

Tjenesten har et bredt spekter av strømmeinnhold fra mange av de største innholdstilbyderne verden over, som BBC News, FilmBox og Dailymotion. Innholdet er tilgjengelig gjennom ulike prisstrukturer der mye av innholdet er gratis. Brukeren kan også abonnere på innhold, eller leie de nyeste filmene i 48 timer.

Innholdet i Video strømmes, eller lastes ned i inntil Full HD-kvalitet.

Hvis du vil se dette innholdet fra resources.mynewsdesk.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Over 50 millioner sanger
Music er nå tilgjengelig i 16 europeiske land (Norge, Sverige, Danmark, Finland, Sveits, Storbritannia, Irland, Tyskland, Frankrike, Italia, Spania, Belgia, Nederland, Portugal, Østerrike og Hellas).

Strømmetjenesten tilbyr et stort utvalg musikk med over 50 millioner sanger og 1,2 millioner album, levert av blant annet Warner Music, Sony Music og Universal Music.

Musikken kan strømmes eller lastes ned med en bitrate på hele 640kbps. Svært gledelig dersom du er opptatt av høy lydkvalitet.

Music er en abonnementstjeneste og koster 99 kroner per måned. Dersom du registrerer deg før 26. april vil du få en tre måneders gratisperiode. Etter gratisperioden vil du faktureres som normalt. Tjenesten kan sies opp når som helst.

Hvis du vil se dette innholdet fra cdn.afterdawn.fi, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Om Huawei Consumer BG

Huawei er et globalt konsern med hovedsete i Shenzhen, Kinas Silicon Valley. Konsernet er forskningsdrevet, har over 180.000 ansatte og virksomhet i 170 land. Huawei er verken statseid eller børsnotert, men eies av ansatte som brenner for at teknologi skal bidra til en enklere og bedre hverdag.

Huawei leverer kunnskap, teknologi, tjenester, utstyr og produkter til teleselskaper, offentlig og privat næringsliv og konsumenter. Vi er verdens 5. største selskap innenfor forskning og utvikling*, og en av få aktører som utvikler 5G-standarder, -utstyr og -produkter.

Huawei har solgt godt over 200 millioner smartmobiler i 2019, og har sterke plasseringer på de mest anerkjente indeksene over verdens mest verdifulle merkevarer.

For mer informasjon, besøk: http://consumer.huawei.com

Følg oss også på:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobile/