Huawei annonserer vinnerne av AppGallery Editors’ Choice Awards 2022 på Web Summit

Kahoot! vinner prestisjepris i kategorien Best Personal Growth App.
VINNER: Kahoot! vant i kategorien beste app for personlig vekst under Huawei App Gallery Editors' Choice Awards 2022 på Web Summit. Foto: Huawei

Oslo, Norge, 08. november 2022. Huawei, et av de ledende globale teknologiselskapene, har avslørt vinnerne av AppGallery Editors' Choice Awards 2022 og Grow with Huawei Awards 2022. Over 100 gjester deltokHuaweis gallaarrangement under Web Summit i Lisboa, Portugal, som inkluderte de beste app-utviklerne, byråene og innholdsleverandørene globalt. Prisutdelingen anerkjenner de aller beste appene og spillene som er tilgjengelige på AppGallery, og takker forretningspartnerne og skaperne som jobber med Huawei for å forbedre brukeranskaffelser, øke antall nedlastinger og forbedre mulighetene for inntektsgenerering.

Det norske teknologiselskapet Kahoot!, en spillbasert læringstjeneste som lar spillere lage og delta i flervalgsquizer, vant kategorien Best Personal Growth App. Selskapet leverer engasjerende læring til flere milliarder brukere, og har noen av verdens fremste virksomheter og utdanningsinstitusjoner på kundelisten.

– I Kahoot! ønsker vi å gi alle, inkludert barn, studenter og ansatte, sjansen til å frigjøre sitt fulle læringspotensial. Vi er takknemlige for anerkjennelsen fra Huawei, som nok en gang viser at Kahoot! er en populær og effektiv løsning for læring for alle, sier Alexander Remen i Kahoot!.

Editors’ Choice Awards, som er stemt frem av Huaweis ekspert-redaktører over hele Europa, omfatter fem appkategorier og fem spillkategorier. De fem hovedkriteriene som selskapene har blitt målt på er; innovasjon, brukeropplevelse, engasjerende historiefortelling, iøynefallende design og tilgjengelighet. Uten unntak har appene og spillene forbedret brukernes liv positivt det siste året.

– Kahoot! gjør først og fremst læring utrolig gøy, og representerer gjennom sin gamification-teknologi et stort bidrag til personlig vekst, både innen utdanning og i næringslivet, sier Tollef Vollan, leder for forretningsutvikling i Huawei Norge.

Vinnerne av AppGallery Editors’ Choice Awards for beste apper er som følger:

• Beste grønne app - Moovit
  • Beste helseapp - Yazio
  • Beste essensielle app - Revolut
  • Beste app for personlig vekst - Kahoot!
  • Beste trendapp: Smule

Vinnerne av AppGallery Editors’ Choice Awards for beste spill er som følger:

• Beste flerspillerspill – PUBG Mobile
  • Beste familie- og fritidsspill – My Talking Angela 2
  • Beste rollespill – SummonersWar
  • Beste trendspill – Infinity Kingdom
  • Beste sportsspill – Fishing Clash
  • Beste strategispill – Lords Mobile

Populære spill og apper blir stadig gjort tilgjengelige på AppGallery for å gi brukerne endeløse timer med spenning, utfordringer og interaksjoner. De er også en del av grunnlaget som sikrer Huawei sin posisjon som det tredje største globale mobile økosystemet.

Business Awards

Dette er det tredje året med Editors’ Choice Awards, men i år har Huawei lagt til flere Grow with Huawei-priser. Disse anerkjenner forretningsprestasjonene til partnere og byråer som har jobbet med selskapet for å bygge vellykkede kampanjer som utnytter viktige HMS-tjenester, inkludert HUAWEI Ads, HUAWEI Browser, Petal Search og vekstløsninger på tvers av tjenester.

Vinnerne av AppGallery Grow with Huawei Awards er som følger:

• Beste annonsør – Flashcore (Tsjekkia); MediasetInfinity (Italia)
  • Beste byrå – Avow (Tyskland); Havas Media Group (Portugal)
  • Beste utgiver – Outfit 7 Limited (Kypros); AppGeneration (Portugal)
  • Beste vekstpartner – mrge (Tyskland); Admitad (Tyskland); FREE NOW (Tyskland); Zeropark (Polen); SQUID (Sverige).

AppGallery Editors' Choice Awards er en feiring av den morsomme, underholdende og positive livsstilsstøtten som våre beste apper og spill gir til Huawei-kunder på daglig basis. Vi var også i stand til å gjenkjenne prestasjonene våre partnere som har samarbeidet med oss ​​for å øke aktivering, inntektsgenerering og oppbevaring av brukere. Disse bidrar ikke bare til å skape vellykkede arbeidsforhold, men oppmuntrer også til økt engasjement fra brukerne våre, sier Jaime Gonzalo, VP for Huawei Mobile Services Europe.

Om Kahoot!

Kahoot! er en spillbasert læringsplattform som gir engasjement og moro til alle typer spillere på skolen, på jobben eller hjemme. Spill morsomme quiz-spill, eller lag dine egne kahooter for å oppdage noe nyttig!

For mer informasjon, besøk: https://kahoot.com/nb/

Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloudcomputing. Huaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.

For mer informasjon, besøk: https://consumer.huawei.com/no/

Følg oss på:

Facebook: facebook.com/HuaweiDevice