HUAWEI Ads presenterer globale samarbeid og innovative løsninger på bransjemessen DMEXCO

Huawei Ads fortsetter å ekspandere i raskt tempo i Europa. Som neste steg i utviklingen av deres annonseøkosystem inngår selskapet nå nye samarbeid. På bransjemessen DMEXCO 2022 forteller Huawei mer om de nye partnerskapene, og et antall innovative og kreative løsninger som skal hjelpe utgivere og annonsører å finne nye målgrupper og styrke deres merkesikkerhet.

Bransjemessen DMEXCO samler årlig de største aktørene innen teknologi og digital markedsføring. Huawei Ads vil være til stede under årets arrangement som går av stabelen 21-22 september i Köln, Tyskland. Der vil det vises frem flere samarbeid og forbedringer for annonsører. Dette inkluderer partnerskap med essensielle selskaper som Integral Ad Science (IAS), Outbrain og Branch.

Huawei Ads, med sine reklameplattformer DSP, SSP og DMP, går nå i bresjen for å styrke beskyttelsen mot svindel og øke annonsørenes merkesikkerhet. For å kunne garantere en pålitelig dataintegritet velger man å implementere flere nye regler i tillegg til å innlede samarbeid med tredjepartsleverandører.

Målet for samarbeidet med Ad Science (IAS), som er ledende på digital mediekvalitet, er å kunne tilby markedsførere på Huawei Ads mer pålitelige verifiseringsløsninger og bedre innsyn. Huawei Ads har fått ros av organisasjonen Trustworthy Accountability Group for sitt engasjement for å bekjempe svindel innenfor digital markedsføring. Huaweis mottakelse av Certified AgainsFraud Seal kommer i etterkant av at selskapet tidligere i år har blitt registrert i TCF og CMP for IAB.

Huawei Ads opplever rask global vekst – med støtte fra sertifiserte partnere

Med over 730 millioner aktive brukere, samt 41.000 tredjepartsutgivere tilsluttet sitt økosystem for annonser, forventes Huawei Ads å vokse ytterligere i tiden fremover.

Huawei Ads har over 50 sertifiserte partnere rundt om i verden, inkludert blant annet Group M, Omnicom Media Group og Havas Media Group. Det nylig signerte samarbeidet med Outbrain vil drive utviklingen av annonseringsløsninger samt forbedre markedsføreres rekkevidde inn mot Huaweis 730 millioner aktive brukere.

Utover å presentere en rekke endringer og nye funksjoner på årets messe er Huawei Ads vertskap for en Masterclass. Presentasjonen, som først og fremst er rettet mot utgivere og annonsører, har som mål å øke forståelsen av hvordan brukerne av plattformen kan sikre stabil trafikk og inntektsstrømmer. Huawei presenterer også skreddersydde løsninger for voksende virksomheter.

Huawei er en global leverandør av løsninger innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Gjennom vårt engasjement og fokus på kundesentrisk innovasjon og våre solide partnerskap, har vi etablert ende-til-ende-fordeler innen telekommunikasjonsnettverk, bedriftsløsninger, mobile enheter og cloudcomputing. Huaweis 188 000 ansatte er drevet av å skape maksimal verdi for teleoperatører, bedrifter og forbrukere gjennom å levere konkurransedyktige løsninger og tjenester. Våre innovative produkter, løsninger og tjenester brukes i flere enn 170 land, og betjener over en tredjedel av verdens befolkning. Huawei ble opprettet i 1987, og er et privat selskap heleid av de ansatte.

For mer informasjon, besøk:

Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobileSE/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweisverige/